Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مادران آسمانی به مناسبت بزرگداشت مادران و همسران شهدا در دارالمومنین تهران به اجرا در می‌آید و شهردار منطقه و مدیران شهری همزمان از مقام و منزلت ۱۴ نفر از مادران و همسران شهدای دارالمومنین تهران تجلیل و تکریم به عمل می‌آورند.

این طرح در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و به منظور پاسداشت ایثار، فداکاری، صبر و پایداری مادران و همسران گرانقدر شهدای معزز به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش معاونین، شهرداران نواحی، مدیران اجتماعی نواحی شش گانه و رؤسای ادارات به همراه نمایندگان بنیاد شهید، شورایاری محلات، سپاه محمد رسول الله و سازمان‌های مردمی همزمان به خانه‌های شهدا اعزام می‌شوند و ضمن تجلیل از مقام شامخ این عزیزان بهشتی در راستای جامعه عمل پوشاندن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های شامخ شهدا نیز تجدید بیعت می‌کنند.

کد خبر 5400085 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: مادر شهید زنان شهرداری منطقه 14 تهران شهرداری تهران پلیس راهور شورای شهر تهران قوه قضاییه شهر تهران ثبت ملی آتش سوزی تصادفات رانندگی سربازی میراث فرهنگی ترافیک شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زنان مادران و همسران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود