Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار الیگودرز گفت: بارش سنگین برف راه ارتباطی ۲۳۰ روستا را با مرکز شهرستان قطع کرده است .

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   ماشالله نعمتی  روز شنبه به خبرنگاران ، اظهار کرد:  ارتفاع برف در سطح شهر به بیش از ۳۰ سانتیمتر  می رسد و در ارتفاعات و بخش های ززو ماهرو و ذلقی نیز بیش از ۷۰ سانتیمتر گزارش شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به پیش بینی بارش ها جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل و اعضای ستاد در آماده باش کامل می باشند و هم اکنون نیز ۵ اکیپ از عوامل راهداری مشغول بازگشایی محور ها هستند و خوشبختانه مشکل خاصی را در شهرستان نداشته ایم.

فرماندار الیگودرز با بیان  اینکه‌ این روستا‌ها در بخش‌های ذلقی، ززوماهرو، بربرود شرقی و غربی و بخش مرکزی قرار دارند ، یادآورشد: در الیگودرز تا ۴۰ سانتی‌متر و در محور‌های روستایی و گردنه‌ها تا ۷۰ سانتیمتر برف باریده است.

نعمتی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و  تلاش عوامل راهداری در کمترین زمان بخش عمده ای از محورهای مسدود شده بازگشایی شود .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت بحران آماده باش راه برف الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور بردسکن انابد به طبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی رئبس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بردسکن در بازدید فرماندار از شکستگی شانه جاده بعد از امامزاده هاشم انابد گفت: در کمتر از یک ساعت با حضور اکیپ‌های حمل ونقل جاده‌ای این محور باز وتردد در این مسیر در جریان است.
علی اکبر یوسفیان افزود: بارش بهاری که بعضا در نقاطی از شهرستان همراه با تگرگ بود موجب راه افتادن سیلاب در مسیر‌ها شد که کمترین خسارت را در پی داشت.
وی گفت: از آنجا که همه مسیر‌های سیلابی شهرستان در پی هشدار‌های واصله مرتب رصد می‌شود، اظهار داشت: شکستگی شانه جاده نیاز به اجرای پل است که پیگیر هستیم از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان مورد توجه قرار گیرد.
علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم با رصد میدانی خود با همراهی فرمانده پلیس راه وهلال احمر وشهرداران گفت: همه اعضای ستاد مدیریت بحران در شهرستان در آمادگی کامل قرار دارند وبا توجه به اینکه تا دوشنبه این سامانه بارشی در خراسان رضوی قراردارد، همه روسای ستاد مدیریت بحران باید در منطقه ودر دسترس باشند.

دیگر خبرها

  • برقراری ارتباط ایمن در ۷۰ روستا با تلاش راهداران خراسان جنوبی
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۷۰ روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • يادواره شهدای روستای فرسش اليگودرز
  • بازگشایی جاده ارتباطی دهستان موگویی
  • بازگشایی محور بردسکن انابد به طبس