Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با توجه به تداخلات تشخیصی کرونا و آنفلوآنزا، خوددرمانی نکنید.

مخلص الائمه ۲۵دیماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می شد، شرایط شکننده کرونایی خود را نشان داده است و در سویه جدید پیش بینی می شود ظرف هفته آینده به شرایط دشوارتر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: لازم است که مردم در رده های سنی مجاز، نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند، مراکز واکسیناسیون وضعیت خوبی دارند، انواع برندها موجود است و باید سهل انگاری در تزریق دوز سوم صورت نگیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به آمارها و وضعیت آنفلوآنزا در استان، افزود: با توجه به سرمای هوای ممکن است این بیماری بر کرونا پیشی گیرد و با توجه به برخی تداخلات تشخیصی بین کرونا و آنفلوآنزا، مردم از خوددرمانی دوری کنند و از نظر پزشک استفاده کنند.

وی در خصوص آموزش حضوری در مدارس گفت: مسلما آموزش حضوری برای ما اهمیت دارد، تمایل خانواده ها و مسئولان امر آموزش و پرورش بر آموزش های حضوری است اما نباید این امر باعث سهل انگاری بدنه و کادر آموزشی مدارس شود، در سویه جدید کودکان و نوجوانان در مصونیت نیستند و خانواده ها نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان جدیت داشته باشند.

مخلص الائمه تاکید کرد: آموزش حضوری در چارچوب ضوابط ستاد ملی انجام می گیرد، اما در بحث امتحانات مدارس و دانشگاه ها روند برگزاری حضوری امتحانات است و قابل چانه زنی هم نیست ولی باید تهمیدات لازم جهت رعایت پروتکل ها صورت گیرد.

وی خطاب به اصحاب رسانه استان، گفت: از ابزارهای رسانه ای برای افزایش سطح آگاهی و حساسیت مردم برای جلب توجه نسبت به شرایط مهم کنونی استفاده شود چراکه اگر مدیریت نشود، پیک سنگینی را تجربه کنیم، شیوع در کشورهای دیگر در حال افزایش شدید است و با توجه به جشن های پیش رو به نحوی پیش نرویم که پیش از تعطیلات نوروز با پیک روبرو شویم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند