Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبدیل شدن به شرکت بزرگ بازار با هیاهو و جنجال‌های خبری امکان پذیر نیست بلکه رفتار حرفه‌ای، احترام به رقبا و صبوری در توسعه برند این مهم را امکان پذیر می‌کند. از طرفی روابط عمومی‌هایی که به جای تثبیت برند سازمان، با رفتار‌های انتحاری نام و نشان نهاد متبوع خود را در ذهن مخاطب و رقبا متزلزل می‌کنند، تا چه اندازه در عدم انسجام سازمان خود نقش دارند؟ روابط عمومی‌هایی که به جای تثبیت برند سازمان، با رفتار‌های انتحاری نام و نشان نهاد متبوع خود را در ذهن مخاطب و رقبا متزلزل می‌کنند، تا چه اندازه در عدم انسجام سازمان خود نقش دارند؟

روابط عمومی‌های شرکت‌های بیمه بیش از سایر نهاد‌های دیگر باید مراقب رفتار خود در میان رقبا باشند تا سازمان را به بازیچه‌ای در میان رقبا و سایر ذینفعان تبدیل نکنند، چرا؟

به دلیل اینکه شرکت بیمه ریسک می‌پذیرد پس ذاتا خود در معرض ریسک بیشتری قرار دارد و باید تلاش کند تا ریسک‌های درون سازمانی خود را که سبب به مخاطره انداختن شهرت تجاری اش می‌شود، کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر شرکت‌های بیمه بیش از سایر نهاد‌ها باید پیش قراوول اخلاق حرفه‌ای در میان رقبا باشند چرا که اصل حد اعلای حسن نیت، شاخصی مهم در اصول بیمه‌ای است که نه تنها در بیمه گذار که در بیمه گر نیز باید مشهود باشد.

برند سازمانی که مدیرانش بخواهند با بزرگ نمائی عملکرد خود، رقبا را به کنار نهند بیش از سایرین می‌تواند دستخوش دگرگونی شود.
و البته که روابط عمومی‌های شرکت‌های بیمه بار این فرایند حرفه‌ای یعنی اخلاق مداری را بر دوش می‌کشند.

چه بسیار شرکت‌هایی که دارای پرتفوی‌های بزرگ و قرارداد‌های عظیم با نهاد‌های سرشناس هستند، اما به دلیل درک جایگاه سازمان خود و رعایت اصول حرفه ای، اطلاع رسانی‌های منطقی و اثر گذار را در دستور کار قرار می‌دهند.

تبدیل شدن به شرکت بزرگ بازار بیمه با هیاهو و جنجال‌های خبری امکان پذیر نیست بلکه رفتار حرفه‌ای، احترام به رقبا و صبوری در توسعه برند این مهم را امکان پذیر می‌کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 صندوق بیمه شرکت های بیمه روابط عمومی امکان پذیر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 6086786

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند