Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:26:19 GMT

اقوامی پناه سرپرست فرمانداری سمنان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۶۶۹

اقوامی پناه سرپرست فرمانداری سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اقوامی پناه با حکم سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به عنوان سرپرست فرمانداری سمنان منصوب شد تا جایگزین مهدی صمیمیان شود که از سی ام مردادماه ۱۴۰۰ تاکنون سرپرست فرمانداری این شهرستان بود.

اقوامی پناه از مردادماه سال جاری سرپرست دفتر برنامه‌ریزی بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بود و قبل از آن در فرمانداری سمنان نیز پست مشابهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمنان پنج ماه است که فرماندار ندارد و فرمانداری مرکز استان با سرپرست اداره می‌شود باید دید که دوران سرپرستی اقوامی پناه چه مقدار طول خواهد کشید.

در دولت سیزدهم سه فرماندار در استان سمنان منصوب شده است.

پیش از صمیمیان، فخری فرماندار سمنان بود.

کد خبر 5400185

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان مهدی صمیمیان سید محمد رضا هاشمی فرمانداری سمنان حکم انتصاب ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها بارش باران سیلاب شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد

 در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر با حضور رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، فرمانداران و بخشداران شهرستان های نیکشهر و قصرقند *"مصطفی سابکزئی بعنوان دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر در امر مردمی سازی دولت"* منصوب و معرفی شد.

همچنین با ابلاغ دستیار استاندار سیستان و بلوچستان، مصطفی سابکزئی بعنوان راهبر دستیار فرمانداران حوزه چابهار معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان