Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی مجذوبی شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: تمام شهرهای استان از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان ۳۹ نفر هستند که ۵ نفر از آنان در بخش آی. سی. یو بستری هستند، اظهار کرد: میزان فوتی به علت ابتلاء کرونا در هفته اخیر و ۲۴ ساعت گذشته بین صفر و یک در نوسان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تعداد کل بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴۸ نفر بوده است، گفت: بیش از ۲ میلیون ۷۰۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

وی با تصریح بر اینکه ۱۶ درصد از جامعه هدف در استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: بیش از ۹۳ درصد از افراد سنی ۱۲ تا ۱۸ در استان، نوبت اول و بیش از ۷۶ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

مجذوبی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۳ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان، واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

کد خبر 5400107

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها بارش باران سیلاب شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان احمد بلندنظر  دیشب در نشست ستاد سوخت جیرفت  اعلام کرد:سهمیه سوخت ساکنان نقاطی که شبکه توزیع و انشعابات ویژه گاز در آنجا اجرا شده است طی ۲ ماه آینده قطع می شود بنابراین باید برای لوله کشی منازل اقدام کنند.

 وی افزود:: در شهر جیرفت ۲۸ کیلومتر شبکه توزیع همراه با تزریق گاز انجام شده  و اسفند پارسال  در روستاهای جنگل آباد و طوحان تزریق گاز انجام و در شهرعلی آباد این شهرستان هم نصب انشعابات تکمیل شد.
 بگفته فرماندار جیرفت : در شهر جبالبارز ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرایی و در برخی روستاهای بخش ساردوییه نظیر محمدآباد روز پیکر و هشت پاره، گاز به شبکه اجرا تزریق شده است.
وی یادآور شد: طرح خط انتقال گاز به بخش اسفندقه این شهرستان هم به زودی آغاز می شود و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم طرح در حال اجراست.

 
 

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه