Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@00:05:57 GMT

کاپیتان پرسپولیس دو بازی مهم را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۷۴۷

کاپیتان پرسپولیس دو بازی مهم را از دست داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه که طی دو بازی اخیر سرخپوشان به دلیل مصدومیت غایب بوده است، قادر به همراهی این تیم در جدال با ذوب آهن در جام حذفی و همچنین فولاد خوزستان نخواهد بود.

وینگر باتجربه پرسپولیس که زیر نظر کادرپزشکی در تلاش بود شرایط همراهی این تیم در دیدارهای آتی را کسب کند، با توجه به وضعیت مصدومیتش دو دیدار بعدی این تیم را از دست داده و همچنان باید تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی و شرایط درمانی‌اش را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالیشاه بعد از تعطیلات نیم فصل، در دو دیدار بعدی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و فولاد به تمرینات گروهی باز خواهد گشت و رقابت را برای حضور در ترکیب دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پسر برانکو عصای دست نویدکیا خداحافظی«عزیز»پرسپولیس/عکس بمب میلیاردی استقلال که بمب نبود!

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1592856

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت

نیمه اول بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با تک گل سرخپوشان همراه بود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل میزبان همراه بود.

دانیال اسماعیلی فر (۷) تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

پاس گل امید عالیشاه از روی نقطه کرنر با ضربه سر اسماعیلی فر همراه شد تا پرسپولیس به برتری در ابتدای این دیدار برسد و عالیشاه تبدیل به بهترین پاسور تاریخ بازی‌های لیگ برتر در پیراهن سرخ شود.

با این حال اقبال عالیشاه با این پاس گل چندان خوب ادامه پیدا نکرد تا هافبک پرسپولیس در دقیقه ۱۱ به دلیل کشیدگی عضله‌های پا تعویض شده و جای خود را به وحید امیری دهد.

نفتی‌ها پس از این گل سعی داشتند با نفوذ از عمق دفاع پرسپولیس به گل تساوی برسند اما تلاش‌های تراوالی و ریکانی راه به جای نبرد تا با همان یک گل نیمه اول به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟