Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال امروز (شنبه) در کمپ تیم‌های ملی فوتبال با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در دولت سیزدهم، دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران؛ شهاب الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون؛ فریده شجاعی، نایب رئیس فدراسیون بسکتبال و جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در این مراسم با اعلام سلام ویژه آیت‌الله ابراهیم رئیسی به بازیکنان و کادر فنی گفت: از جانب رئیس جمهوری و به نمایندگی از ایشان سلام ویژه‌ای عرض می‌کنم و آیت‌الله ابراهیم رئیسی عنوان کردند که برای شما دعا می‌کند و با هر نتیجه‌ای که از جام ملت‌ها برگردید باعث افتخار مردم ایران هستید زیرا توانستید با حفظ شعائر اسلامی در صحنه بین‌الملل حضور یابید و برای موفقیت شما دعا می‌کنم.

بعد از سخنان خزعلی، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال درخواست کرد تا بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال زنان از جام ملت‌ها، ملی‌پوشان با رئیس‌جمهوری و معاون امور زنان دیداری داشته باشند. همچنین برخی از بازیکنان در این دیدار به شرح مشکلات خود پرداخته و درخواست‌هایی از معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری داشتند.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار می‌شود.

کد خبر 5400214 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران انسیه خزعلی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شهرداری تهران پلیس راهور قوه قضاییه شورای شهر تهران ثبت ملی آتش سوزی تصادفات رانندگی سربازی میراث فرهنگی ترافیک زنان شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تیم ملی فوتبال رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها