Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید انجام شود.

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org از نتیجه نتایج تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال دوم ۱۴۰۰ دانشگاه مطلع شوند و با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته / محل از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

پذیرفته شدگان تمام محل‌های دانشگاهی برای اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به نشانی سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود باید مراجعه کنند و برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام راهنمای ثبت نام این مقطع را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کنکور پذیرش دانشجو بدون کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه‌های خراسان‌شمالی گفت: از این تعداد داوطلب، ۹ هزار و ۴۹۵ نفر دختر و پنج هزار و ۵۴۷ نفر پسر هستند.

یحیی آبادی افزود: همچنین از این تعداد سه هزار و ۸۱۱ نفر در کنکور سراسری عادی و ۱۱ هزار و ۲۳۱ نفر نیز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان آزمون خواهند داد.
به گفته یحیی آبادی داوطلبان شرکت‌کننده در کنکور دانشگاه فرهنگیان در هر رشته تحصیلی بعد از پاسخگویی به سوالات دفترچه تخصصی می‌بایست دفترچه دانشگاه فرهنگیان را نیز تکمیل کنند.
وی افزود: در مجموع ۶ هزار و ۱۲۹ نفر در آزمون رشته علوم انسانی، ۶ هزار و ۱۱۸ نفر در رشته علوم تجربی، هزار و ۱۴۶ نفر در رشته ریاضی و فیزیک، ۹۴۴ نفر در کنکور هنر و هزار و ۱۱ نفر در کنکور زبان‌های خارجی شرکت کرده اند.
آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.
امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان