Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروز اختلاف میان بانوی پیر و ستاره آرژانتینی‌اش سبب شده که نراتزوری به فکر جذب این بازیکن ۲۸ ساله بیفتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدی شدن اختلافات میان پائولو دیبالا و باشگاه یوونتوس برای تمدید قراردادی که در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد، سبب شده است که احتمال جدایی این بازیکن از بانوی پیر بیشتر از هر زمان دیگری قوت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که به نظر می‌رسید طرفین برای تمدید قرارداد با حقوق سالانه 10 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند، بانوی پیر از تصمیم خود منصرف شده و به بازیکن آرژانتینی رقم پایین‌تری را پیشنهاد داده است. این موضوع به دیبالا برخورده است و به همین دلیل هم او دیگر خیال ماندن ندارد.

در همین حال اینتری‌ها فرصت را برای به چنگ آوردن بازیکن سابق پالرمو غنیمت شمرده‌اند و با مدیربرنامه‌های او خورخه آنتون وارد مذاکره شده‌اند.

دیبالا از سال 2015 که به یوونتوس پیوست، تا کنون 274 بازی برای این تیم انجام داده است و جدایی‌اش می‌تواند ضربه‌ای کاری به ماسیمیلیانو آلگری بزند، چرا که تیم تحت هدایت او همین حالا هم با کمبود مهاجم مواجه است.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه اینتر با آنتون تماسی تلفنی داشته و درباره انتقال احتمالی بازیکن به جوزپه‌ مه‌آتزا صحبت کرده است. انتظار می‌رود که آنتون در اواخر ماه جاری یا فوریه به ایتالیا سفر و در این سفر با مدیران اینتر ملاقات کند. با توجه به اینکه دیبالا در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، او بدون کسب اجازه از یوونتوس می‌تواند با مشتریانش مذاکره کند.

جدایی آرتورو ویدال و ماتیاس وسینو از اینتر، 16 میلیون یورو از هزینه‌های اینتر برای پرداخت حقوق به بازیکنان را کم می‌کند و نراتزوری قصد دارد این رقم را به پرداخت حقوقی قابل توجه به دیبالا اختصاص دهد. گویا این باشگاه قصد دارد به دیبالا قراردادی 5 ساله با حقوق 7.5 میلیون یورو در فصل پیشنهاد دهد که به آن یکسری پاداش‌ها و رقمی هنگفت بابت پاداش عقد قرارداد به عنوان بازیکن آزاد هم اضافه خواهد شد. این در حالیست که دیبالا در حال حاضر از یوونتوس 7.3 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد. بارسلونا و تاتنهام دیگر تیم‌هایی است که ظاهراً به جذب دیبالا تمایل دارند.

دیبالا از تمدید قرارداد با یوونتوس منصرف شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان یوونتوس سری A پائولو دیبالا اینترمیلان یوونتوس سری A پائولو دیبالا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر

قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «2 میلیون یورو» کاهش یافت.مهدی طارمی پیش از این با ارزش 12 میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از 140 میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است. به نقل از فارس پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد.طارمی در 3 ماه گذشته بیش از 90 درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.طارمی هفته گذشته بعد از 4 ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد که در زیر می توانید تماشا کنید.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت 2 میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال 2022 تا 20 میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش 10 میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

دیگر خبرها

  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • تلاش برای تحقق سیاست های قوه قضاییه
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • ۱۱ فقره پرونده قتل عمد به صلح و سازش منجر شد
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • تورینو ۰ - ۰ یوونتوس/ تقسیم امتیازات در دربی دلاموله