Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانیه خورسند مدال نقره و شکیبا وقوفی مدال برنز مسابقات مجازی قهرمانی آسیا روئینگ داخل سالن را به دست آوردند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات مجازی روئینگ داخل سالن قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران آسیایی در جریان است.

این مسابقات در مواد مختلف برگزار می‌شود و ورزشکاران به صورت مجازی با ارگومتر روئینگ به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران نیز با ۴ شرکت کننده در این رقابت‌ها حاضر است و ظهر امروز هانیه خورسند و شکیبا وقوفی به مصاف رقبا رفتند.

بر این اساس در رقابت ۲۰۰۰ متر سنگین وزن بانوان بزرگسالان هانیه خورسند با زمان ۷:۲۳.۷ دقیقه در جایگاه دوم آسیا ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد. در این رقابت که ۱۰ ورزشکار از عربستان، چین، ژاپن، تایلند، فیلیپین نیز حضور داشتند، نماینده مقام اول را به خود اختصاص داد.

شکیبا وقوفی دیگر نماینده کشورمان نیز در رقابت ۲۰۰۰ متر سبک‌وزن بانوان بزرگسالان با زمان ۷:۳۴.۷ دقیقه صاحب مدال برنز شد. در این رقابت ۱۱ ورزشکار از کشورهای هنگ‌کنگ، کویت، تایلند، سنگاپور و مالزی حضور داشتند که در پایان ۲ ورزشکار هنگ‌کنگی اول و دوم شدند.

در ادامه رقابت‌ها زینب نوروزی در مسابقه ۲۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال و کتایون اشرف در رده ۵۰۰ متر پیشکسوتان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آسیا رقابت وزن مالزی زینب پیشکسوتان روئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با برگزاری رقابت فینال علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان سوم شد و با کسب مدال برنز مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان 3:50.282 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان آبهای‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور