Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزرش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار کرد: سرعت باد در زاهدان امروز شنبه ۲۵ دیماه به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی افزود: سرعت این باد که مناطق مرکزی استان را تحت تاثیر قرار داده، از فردا یکشنبه، نسبت به امروز کمتر خواهد شد؛ اما وزش باد شدید همچنان تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از فردا یکشنبه ۲۶ دیماه به استان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان میزان دید در زاهدان را ۸۰۰ متر عنوان و بیان داشت: غلظت آلاینده های موجود در هوا ناشی از وزش باد شدید امروز، به ۴۶۱۴ میکروگرم بر مترمکعب رسیده ؛ در حالی که میزان مجاز این ذرات در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

وی در ادامه ضمن تاکید برکاهش دید در محورهای مواصلاتی زاهدان-کرمان و زاهدان-نهبندان به دلیل وزش باد و گردو خاک، لغو سفرهای غیرضروری را الزامی دانست و از هموطنان خواست تا به هشدارهای هواشناسی صادرشده توجه داشته باشند و نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و اعضای خانواده شان رعایت کنند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: گرد و خاک غلظت غبار الودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان

ابوالفضل مهدیار گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی استان اخذ شده است که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بيش از قيمت مصوب ابلاغی اتحاديه و تنظيم قرارداد خارج از سامانه است. 

وی گفت: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می شود نمی توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

مهدیار خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • هواشناسی ایران / هشدار قرمز سیلاب برای ۴ استان کشور