Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام از خبرگان صنعت بیمه، دانشگاهیان و سایر علاقه مندانی که قصد دارند به صورت برخط در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد هوشمندسازی کسب‌و‌کار شرکت کنند آغاز شد. با توجه به شرایط ادامه‌دار کرونایی در کشور و لزوم مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی، هشتمین دوره این همایش در روز ۲۶ دی سال جاری، به صورت برخط، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زینب حمیدی‌فر، دبیر همایش با اعلام پایان مهلت ارسال مقالات و تجربیات برای شرکت در این رقابت علمی گفت: ضمن تشکر از همه عزیزانی که آثار ارزنده خود را تا پایان ۱۰ دی برای ما فرستادند، به اطلاع می‌رسانم فعالان صنعت بیمه، دانشگاهیان و همه علاقه‌مندان برای حضور مجازی در این همایش و بهره‌مندی از مطالب علمی و ارائه مقالات برگزیده، می‌توانند به پیوند https://rmi.kins.ir/RegisterInHamayesh مراجعه کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کوثر بیمه شرکت بیمه کوثر عملکرد صنعت بیمه در سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند