Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران امروز در جمع مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه استان اظهار کرد: شرایط کشور و استان خاص بوده و ما هم نسبت به مسائل موجود با تشریک مساعی پیش خواهیم رفت.

فرشکاران تصریح کرد: انتظارات بسیار زیاد است و در شرایط سخت هم زیادی انتظارات شاید تلخی بیشتری داشته باشد، چرا که شرایط اقتصادی بر همه فشار می‌آورد و ما باید این شرایط را در دوره گذار راهبری و سپری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: در تهران بارها شرایط سخت کاری را تجربه کرده‌ام؛ اما امیدم به همکاران استان بیشتر از تهران است؛ چرا که پتانسیل‌های آذربایجان‌شرقی بسیار بالا است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ وظایف ما خطیرتر و سنگین‌تر است و باید به موقع بتوانیم در بحث‌های مالی از ظرفیت‌هایی مثل صندوق پیشرفت و عدالت و اعتبارات دستگاه‌های ملی استفاده کنیم.

فرشکاران یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ یک سری از اعتبارات در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت و استان‌ها نسبت به برنامه‌ها و اهدافی که تعریف می‌کنند، می‌توانند از این اعتبارات بهره‌مند شوند؛ استان آذربایجان‌شرقی هم شرایط خاصی دارد و باید به موقع بتواند اعتبارات مقتضی را جذب کند که قطعاً با تلاش تک تک همکاران این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: در جهت ارتقا بهره‌وری، جذب سرمایه‌گذاری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی از استان، بسیار مصر هستیم.

داود بهبودی، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در این مراسم حضور یافت و اظهار داشت: دنیا دار گذار است و ما هم در مسیر شغلی خود باید تغییر و تحولات را بپذیریم.

وی افزود: اقتضای نظام اداری این است که هر از گاهی، نیرو، ایده و مدیریت جدید به سیستم تزریق شود؛ امیدواریم این تغییر و تحولات منشأ خیر و برکت برای استان باشد.

کد خبر 5400142

منبع: مهر

کلیدواژه: محرومیت زدایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی سرمایه گذاری ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها بارش باران سیلاب شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران

احمد علوی با بیان اینکه به دلیل گستردگی و حجم فعالیت‌ها انتظار است که نهاد‌های مختلف به سازمان بهزیستی یاری دهند، گفت: مدیریت شهری در ادوار مختلف و به ویژه در دوره جدید تلاش کرده که به وظایف خود در موضوع معلولین عمل کند و اعتبار مدیریت شهری جدید در موضوع سرویس‌های مدارس استثنائی در روز‌های نخست فعالیت خود حدود هفت میلیارد تومان بود؛ اما امروز در بودجه ۱۴۰۳، به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۳ شهر تهران، ۱۰ میلیارد تومان برای اتوبوس مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است، افزود: در مورد سرویس‌های جانبازان و معلولان سال گذشته ۲۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل آنان اضافه شده و امسال نیز ۱۸۰ میلیارد تومان برای خرید ون‌های جدید در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در طراحی‌های شهری باید حتما فضا‌های فراغتی را برای همه شهروندان اعم از معلولان و افراد نیازمند و سالم فراهم آوریم، از نشستی با موضوع مناسبت سازی در ستاد سمن‌های شهر تهران خبر داد و گفت: نسبت به بسیاری از این مناسب سازی‌ها در شهر تهران انتقاد وجود دارد که شاید سازمان بهزیستی به عنوان متولی این امر بهتر می‌توانست ایرادات و اشکالات را برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه
  • پیش‌بینی اجرای ۳۵ طرح آماری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی
  • افزایش جوجه ریزی آذربایجان شرقی به 6 میلیون قطعه در یک دوره
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳