Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان مدنظر آندره‌آ استراماچونی، سرمربی الغرافه قطر قرار گرفته است تا به صورت قرضی راهی این تیم شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی تیم ویل بولدکلوب دانمارک که از ابتدای فصل مدنظر آندره‌آ استراماچونی برای پیوستن به الغرافه بود، حضورش در فوتبال قطر در حال نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال، از ابتدای فصل علاقه خود را برای جذب هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان نشان داده بود، اما با توجه به قرارداد عزت‌اللهی با باشگاه دانمارکی، این اتفاق رخ نداد. با این حال درخواست مجدد باشگاه الغرافه و مذاکرات صورت گرفته این باشگاه با سعید عزت‌اللهی و باشگاه دانمارکی، منجر به حضور قرضی این بازیکن در فوتبال قطر شد.

البته در حال حاضر انتقال عزت‌اللهی به الغرافه رسمی نشده، اما توافق نهایی با این بازیکن و باشگاه ویل بولدکلوب صورت گرفته است. در صورت رسمی شدن این انتقال، قرار است عزت‌اللهی برای نیم‌فصل به صورت قرضی به الغرافه بپیوندد. هرچند هنوز مشخص نیست که بندهای این انتقال قرضی چگونه خواهد بود و ممکن است شرایط انتقال تغییر کند.

عزت‌اللهی: اشتباه 4 سال پیش مقابل کره جنوبی را تکرار نمی‌کنم/ بازیکنان و اسکوچیچ به درک متقابل رسیده‌اند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید عزت اللهی سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان، گفت: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جدید نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان انجام شده است.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستا‌ها به خصوص روستا‌های محروم و ساخت مسکن محرومان این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است. 

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومان در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • فیلم| رئیسی: انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران