Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در جمع خبرنگاران با بیان این موضوع که پیکر دو تن از افراد مفقود شده در حادثه شرکت چرم سازی شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: علیرغم تلاش نیروهای امدادی هنوز پیکر نفر سوم در این حادثه پیدا نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین توضیح داد: حجم موادی که منجر به انفجار شده و مخازن این شرکت وزن زیادی داشته است و به همین دلیل نیز هنوز جست و جو ها در خصوص کارگر سومی که در این اتفاق جان خود را از دست داده است به نتیجه نرسیده با این حال نیروهای شرکت مربوطه و نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: متأسفانه وزن مخازن متلاشی شده در این حادثه و موادی که در آنها بوده زیاد است و امکان تصور این موضوع که کارگر مفقود شده زنده باشد را ناممکن می‌کند.

مهدیخانی یادآور شد: علت رخداد این سانحه هنوز مشخص نیست و کارشناسان مربوطه در حال بررسی علل به وقوع پیوستن این سانحه هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بوئین زهرا خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: برخورد وانت نیسان با سواری پژو در محور مواصلاتی جهرم، ۴ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۲۸ فروردین با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به آتش‌سوزی در محور مواصلاتی جهرم به قیروکارزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهد کردند که وانت نیسان با ۴ سرنشین به شدت با سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد و منجر به آتش‌سوزی خودروها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه هر ۲ راننده و سرنشینان وانت نیسان فوت (در مجموع ۴ نفر)  و ۲ سرنشین سواری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه با توجه به حادثه آتش سوزی علت تصادف موکول به تحقیقات بعدی است، از شهروندان درخواست کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • سیلاب جان ۳ نفر را در مسیر خاش - ایرانشهر گرفت
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • گور جمعی در محوطه بیمارستان شفا+فیلم
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد