Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  برنامه این هفته «یک سوال ساده» به اعطای نشان شوالیه به تونی بلر نخست وزیر سابق بریتانیا و خشم افکار عمومی نسبت به این اقدام می‌پردازد.

 این برنامه با اشاره به امضای طوماری توسط ۷۰۰ هزار نفر از مردم بریتانیا در اعتراض به اعطای نشان شوالیه به تونی بلر، نقش نخست وزیر بریتانیا در همراهی آمریکا در حمله به عراق و جنگ‌افروزی در منطقه خاورمیانه را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارزار اعتراض به این اقدام توسط انگوس اسکات بازیگر مطرح بریتانیایی راه‌اندازی شده که در بیانیه‌ای اعلام کرده است تونی بلر خسارت جبران ناپذیری به قانون اساسی این کشور و ساختار جامعه بریتانیا وارد کرده است.

دوربین برنامه «یک سوال ساده» با حضور در خیابان‌های لندن با مردم بریتانیا این پرسش‌ها را مطرح می‌کند که میراث تونی بلر چیست و آیا او لایق دریافت نشان شوالیه بوده است؟

برنامه «یک سوال ساده» شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن می‌رود.   علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.presstv.ir/Section/15045 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شوالیه پرس تی وی یک سوال ساده نشان شوالیه تونی بلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فصل جدید برنامه «تهران بیست» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.
پیگیری مطالبات مردم به خصوص اهالی استان تهران رویکرد این برنامه است. 
ایرانشهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.
پرداختن به مسائل اجتماعی روز به زبان ظنز موضوع این برنامه است.
همچنین مستند سرزمین آب‌ها تا پنجشنبه ساعت ۱۷ از شبکه مستند پخش و ساعت ۸ روز بعد تکرار می‌شود.
طبیعت، حیات وحش تالاب ها، و آیین‌ها و آداب و رسوم اقوام مختلف کشور از موضوع‌های این مجموعه است؛ و ایستگاه ۱۰۶، شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان‌های کشور موضوع این برنامه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • تصاویر نجومی ۲۸ فروردین (۱۶ آوریل)
  • جاسوسی با نشان «خادم نظام امپراتوری بریتانیا»
  • حماسه غیرت ایرانی
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • ببینید | «بی واسطه» در پارچین
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا
  • اعلام برنامه لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد + ساعت