Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سرپرست تیم ملی ایران اعلام کرده بود اسکوچیچ به خاطر دندان درد مراسم بدرقه بانوان ملی پوش را ترک کرد، محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی ایران دلیل این اتفاق را گوش درد دانست

مدیر رسانه‌ ای تیم ملی در خصوص دلیل ترک مراسم بدرقه بانوان از سوی اسکوچیچ توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، محمودرضا رضایی در خصوص اینکه چرا اسکوچیچ در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان سالن را ترک کرده است به فارس گفت:

امروز مراسم خیلی خوبی بود و برای اولین بار مراسمی در شان بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای از پیشکسوتان و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به این مراسم دعوت شدند که طبیعتا صحبت‌های خوبی هم از سوی آنها انجام شد. در اواخر مراسم بود که آقای اسکوچیچ سالن را ترک کرد چون حقیقتا گوش او درد می‌کرد ضمن آنکه سینوزیت وی هم عود کرده بود. او چند روزی است که تحت درمان است و حتی امروز هم وقت گرفتیم که به پزشک مراجعه کند.

او افزود:

بهترین بخش این مراسم صحبت‌ها و سخنرانی اسکوچیچ بود که روحیه خوبی به اعضای تیم ملی بانوان داد. او خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: پنجره اتاقم به زمین تمرین باز است ولی برخی روزها به خاطر تلاش و انگیزه به شما حسودی می‌کنم. او حتی خطاب به سرمربی تیم ملی بانوان گفت که مسئولیت ما سنگین است چون نسبت به مردم یک کشور مسئول هستیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال تاکید کرد:

بعد از سخنرانی مراحل اهدای جوایز رسید و چون اسکوچیچ وقت مراجعه به پزشک داشت و هم اینکه  پیش از آن جلسه‌ای با کادر فنی داشت  آنها به ساختمان پک برگشتند. به همین دلیل سوء تفاهم ایجاد شده که او جلسه را ترک کرده است. باید به این نکته هم اشاره کنم که آقای اسکوچیچ نشستی با ریاست فدراسیون فوتبال داشت اما به خاطر وقت پزشک مجبور شد نشست را به صبح فردا موکول کند.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد مدیرعامل پرسپولیس: جادوگری ببینم، برخورد می کنم / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  شباهت های برد پرسپولیس به برد تاریخی 20 دوره قبل جنجال در آفریقا؛ اوبامیانگ، لمینا و میه به دلیل مشکلات قلبی از همراهی گابن محروم شدند ترند شدن هشتگ "بوسکتس روی نیمکت" در توییتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر رسانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک ویژه بانوان با حضور ۱۱ کوراشکار از ۱۸ استان به میزبانی زاهدان برگزار شد.

دبیر انجمن کوراش در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در وزن ۴۸ کیلوگرم فائزه ابراهیمی مقام اول، عسل کلامی مقام دوم و زهرا باغچقی و یاسمین رضائیان مقام مشترک سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم لیلا سیاهوشی مقام اول، آرزو سلیمی مقام دوم و زهرا سکاکی و حدیث باغچقی به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.

خسرویار بیان کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم طاهره آذرپیوند مقام اول، نسرین رحمانی مقام دوم و سیده دینا امامی و زهرا جعفریان سوم مشترک و در وزن ۶۳ کیلوگرم پردیس عیدی‌وندی مقام اول، فریبا عاقل مقام دوم و راضیه بهادری و زهرا مظفری جایگاه سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش تصریح کرد: در وزن ۷۰ کیلوگرم دنیا آقایی مقام اول، آتنا حسینعلی‌زاده مقام دوم و سارگن امیدوند و زینب جلالوند سکوی سوم و در وزن ۷۸ کیلوگرم صبا کرمعلی مقام اول، ریحانه گیلانی مقام دوم و الهه باغچقی و عاطفه یوسفی بر روی سکوی سوم ایستادند.

وی گفت: در وزن ۸۷ کیلوگرم حانیه وحدانی مقام اول، فاطمه براتی بریمانلو مقام دوم و فاطمه قیطاسی و زهرا اسدی سکوی سوم در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم فاطمه برمکی مقام اول، مهسا عرب مقام دوم و مریم رستمی و هانیه عاشوری بر روی سکوی سوم ایستادند.

خسرویار افزود: در نتایج تیمی خراسان شمالی، همدان و سمنان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش در پایان گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها پیراهن تیم ملی کوراش در مسابقات قهرمانی آسیا تهران را بر تن می‌کنند.

کد خبر 6081480

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان