Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - روح اله شهبازی؛ این ابتکاری مشترک بین دو شرکت ملی فعال در حوزه رمزارز است. این اتفاق نقطه عطفی برای کشوری است که طبق برآوردها بین ۴۰ تا ۵۰ هزار کاربر فعال در زمینه رمزارز دارد که اصلی‌ترین راهشان برای خرید و فروش رمزارز مبادله همتا به همتا است.

ورود اروگوئه به عصر خودپردازهای رمزارز

اولین دستگاه خودپرداز رمزارز در حال حاضر در شهر پونتا دل استه، واقع در جنوب شرقی این کشور نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه با همکاری دو شرکت ملی بلاک‌چین Urubit  و  Inberito توسعه‌ یافته که اولی روی بخش نرم‌افزاری سیستم تمرکز داشت و دومی سخت‌افزار این خودپرداز را تهیه کرد.

آلفردو وارلا مدیرعامل Inberito بیان کرد که یکی از اهداف این دستگاه کمک به ایجاد اعتماد در خرید و فروش رمزارز است. در کشوری که بیشترین تجارت رمزارز در بازار همتا به همتا صورت می‌گیرد دستگاه خودپرداز رمزارز احتمال کلاهبرداری در این بازار را کاهش می‌دهد. وارلا معتقد است که شبکه خودپرداز رمزارز در سراسر کشور گسترش پیدا می‌کند. او افزود:

" قصد داریم رشد خود را به شهرهای مالدونادو، سپس کولونیا، مونته ویدئو گسترش دهیم و تا پایان سال سراسر کشور را پوشش دهیم، حتی کشورهای دیگر برای نصب دستگاه‌ها از ما مشورت خواستند. "

این خودپرداز رمزارز تنها از پنج ارز دیجیتال که دو مورد آن توکن ملی است پشتیبانی می‌کند: توکن ferret ، یوروبیت، بیت‌کوین، بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین بایننس (BUSD).

این شرکت‌ها پشتیبانی از اتریوم را برای ماشین‌ها معرفی نکرده‌اند، زیرا برای پردازش تراکنش‌ها به زنجیره هوشمند بایننس (BSC) متکی هستند. وارلا افزود هزینه‌های اتریوم کاربران را از استفاده از دستگاه بازمی‌دارد و به همین دلیل است که از زنجیره بایننس BSC به‌جای آن استفاده شده است.

ناحیه خاکستری قوانین در اروگوئه 

مقررات ارزهای دیجیتال به عنوان یک منطقه خاکستری در کشور باقی مانده است، اما بانک مرکزی در مهرماه سال گذشته بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد سرمایه‌های رمزی قانونی یا غیرقانونی نیستند و شهروندان می‌توانند با آگاهی از خطراتی که دارند از آنها استفاده کنند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال رمز ارز تتر معاملات رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

بیشتر بخوانید: تشکیل پرونده قضایی برای اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227145 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • اسرائیل مانند قطاری است که از ریل خارج شده / نتانیاهو در نابود کردن اسرائیل همتا ندارد
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید
  • هفته پرسود برای طلا
  • ۲۶ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • اراک اولین شهر در استفاده از اتوبوس برقی