Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه اقدامی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نهمین مراسم نکوداشت «اسوه های صبر و مقاومت» همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بانک ملی استان گیلان برگزار می‌شود.

مسئول زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان بیان کرد: این مراسم به پاس تکریم صبر و تلاش مادران و همسران شهدای استان گیلان و به یاد اسوه صبر و مقاومت حضرت ام البنین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از ۴۱ مادر و همسر شهید و ایثارگر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در این مراسم تقدیر شود.

دبیر اجرای نهمین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت گیلان با بیان اینکه مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم در این مراسم حضور دارند، بیان کرد: بیش از ۲۲ دستگاه فرهنگی و دانشگاهی با کمیته زنان و دفاع مقدس استان گیلان جهت برگزاری این مراسم همکاری می‌کنند.

اقدامی با اشاره به ۷۳ زن شهیده و بیش از ۶۰ جانباز زن استان گیلان، تصریح کرد: نکوداشت‌های شهرستانی اسوه‌های صبر و مقاومت در بازه زمانی ۲۶ دی تا سوم بهمن، مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت الگو گرفتن از صبر و شکیبایی شیر زنان گیلانی به ویژه مادران و همسران شهدا در طول چهار دهه از عمر انقلاب، گفت: تکریم و تقدیر از مادران و همسران شهدا و ایثارگران یکی از مصادیق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

اقدامی با بیان اینکه امنیت و اقتدار فعلی کشور مدیون رشادت شهدا و صبوری خانواده‌های آنان است، بیان کرد: باید آثاری با مضمون ایثار و از خود گذشتگی و فداکاری و صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا و ایثارگران تولید شود تا راه و سیره آنها در جامعه الگو شود.

کد خبر 5400330

منبع: مهر

کلیدواژه: تجلیل از مادران شهدا مراسم نکوداشت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها بارش باران سیلاب مراسم تودیع و معارفه شیوع کرونا اسوه های صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا برگزار می شود استان گیلان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تحلیف پوتین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.

«آندری کلیشاس» رییس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

این سناتور روس همچنین گفت که اگر رئیس جمهور تمایل داشته باشد دومای دولتی می تواند تا ۸ مه نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی کند.

وی گفت که دوماً دولتی روسیه در ۶ مه به کار خود بازخواهد گشت و اگر رئیس جمهور صلاح بداند، دو روز بعد نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی می کند.

بر اساس قانون اساسی روسیه، دوره ریاست جمهوری این کشورشش سال است.

دولت روسیه در روز تحلیف رییس جمهور جدید منتخب استعفا می دهد و روند تشکیل دولت جدید آغاز می شود.

کد خبر 6086869

دیگر خبرها

  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • نکوداشت مختومقلی فراغی در ۲۷ اردیبهشت
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • فردوسی متعلق به تمامی فارسی‌زبانان است
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی