Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار طی دو هفته اخیر بین ۳ تا ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین،سعید موتمنی  از روند رو به کاهش قیمت خودرو در بازار خبر داد و اظهارداشت: با توجه به روند کاهش قیمت ارز، قیمت خودرو در بازار نیز تا حدودی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان عرضه خودرو به بازار از سوی شرکت های خودروساز کم بوده، افزود: اگر عرضه خودرو از سوی این شرکت ها نیز افزایش می یافت با توجه به کاهش قیمت ارز، شاهد کاهش قابل توجه قیمت خودرو در بازار بودیم. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودروهای تولید داخل در بازار، گفت: قیمت های اغلب خودروهای تولید داخلی ۳ تا ۶ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی بیان داشت: به‌عنوان مثال قیمت خودرو ۲۰۶ تیپ دو که مدتی پیش در بازار با قیمتی حدودی ۲۷۳ میلیون تومان عرضه می شد اکنون به حدود ۲۶۷ میلیون تومان رسیده است. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: قیمت پژو پارس از ۲۸۱ میلیون تومان در بازار به ۲۷۷ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ نیز از ۱۸۸ میلیون تومان به حدود ۱۸۵ میلیون تومان افت کرده است.

موتمنی در مورد خودروهای مونتاژی نیز اظهار داشت: این خودروها نیز کاهش قیمت داشته است به‌عنوان مثال خودرو جک اس ۵ و هایما هر کدام حدود ۳۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. 

وی افزود: خودروهای ۹۰۰ میلیون تومانی تقریبا ۳۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند و خودروهای که قیمت آنها بیش از یک میلیارد تومان است بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهارداشت: به‌طور کلی بررسی قیمت خودرو در بازار نشان می‌دهد که خودروهای تولید داخلی حدود ۲ درصد و خودروهای مونتاژی حدود ۴ درصد طی دو هفته اخیر کاهش قیمت داشته‌اند. 

وی افزود: با وجود کاهش قیمت خودرو، خریداری وجود ندارد و اغلب مشتریان در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها با توجه به کاهش قیمت ارز هستند. 

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش قیمت قیمت خودرو رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو قیمت خودرو در بازار میلیون تومان کاهش کاهش قیمت داشته کاهش یافته کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر

محمدسعید جعفری رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با بیان اینکه بازار طلا طی چند وقت اخیر نوسانات قابل توجهی را پشت سر گذاشته، گفت : بعد از چندین روز افت و خیز، اکنون دو روز است که بازار به ثبات رسیده و قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته است.

وی از کاهش مختصر قیمت طلا نسبت به روز‌هایی که اوج نوسانات را داشتیم هم یاد کرد و ادامه داد: اینکه باز هم قیمت طلا کاهش یابد، به دو شاخص مهم قیمت جهانی و تحولات منطقه بستگی دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه معتقد است، چنانچه تحولات منطقه آرام شود، احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا تا حدود ۱۰ درصد دیگر هم وجود دارد، اما نباید منتظر کاهش چندان چشمگیر و محسوسی باشیم.

جعفری قیمت کنونی طلا در کشور را متناسب با نرخ ارز و قیمت جهانی آن واقعی دانست و اظهار کرد:، اما سکه تمام بهار طرح جدید هنوز حدود شش تا هفت میلیون تومان حباب دارد.

وی درباره اینکه قیمت طلا تا پایان امسال چطور پیش‌بینی می‌شود نیز خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اکثر کارشناسان بر این است که قیمت جهانی هر اُنس طلا تا پایان امسال به حدود سه هزار دلار برسد و از همین رو در داخل کشور نیز به تبع بازار‌های جهانی، روند افزایشی، اما با شیب آرام پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه درباره وضعیت خرید و فروش طلا در بازار نیز یادآور شد: با اوج گرفتن نوسانات شاهد کاهش استقبال مردم از خرید طلا بودیم و اکنون که بازار به ثبات رسیده قیمت‌ها بالا بوده و از قدرت خرید بسیاری از مردم خارج است، از همین رو ثبات و روند کاهشی قیمت‌ها هم تاثیر چندانی بر رونق بازار نداشته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم