Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار تهران از بازگشایی حداکثری مدارس استان تهران طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،آقای محسن منصوری درباره بازگشایی مدارس افزود: گزارشی از آموزش و پرورش ارائه شد، مبنی بر اینکه در زمینه ارتقای سطح سواد دانش آموزان باید تصمیم‌های جدی گرفت، چراکه تعطیلی مدارس منجر به افت تحصیلی شده و تاکید مصوبه ستاد ملی کرونا هم بازگشایی حداکثری مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تهران به سبب رعایت ملاحظات و پروتکل‌ها، 90 درصد مدارس شرایط بازگشایی داشتند، اما متوسط بین دو روز، دانش آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کردند که مصوب شد با رعایت حفظ سلامت و پروتکل‌های بهداشتی، بازگشایی حداکثری مدارس را در استان تهران برنامه ریزی کنیم.
استاندار تهران گفت: البته سبک بازگشایی مدارس تهران متفاوت است و یک روز - دو روز به صورت نوبتی است و ما نیز این را ملاک قرار می‌دهیم اینکه مدارس به صورت حداکثری 100 درصدی باز شود ممکن است آسیب‌های وارد کند.
وی افزود: به هر حال ما در بحث بازگشایی مدارس در تهران آمار خوبی نداریم که برای جلوگیری از افت تحصیلی بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفته است و دنبال می‌شود.
منصوری گفت: در مورد دانشگاه‌ها هم به همین صورت است و جایی که امکان بازگشایی وجود نداشته باشد تاکید بر حضوری برگزار کردن امتحانات است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران