Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@11:38:22 GMT

طالبان: ۲۷۹۰ نفر را اخراج کردیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۶۰۵۱

رئیس کمیسیون تصفیه صفوف طالبان اعلام کرد که از زمان آغاز کار این کمیسیون تاکنون ۲۷۹۰ نفر از اعضای طالبان از صفوف آن‌ها اخراج شده و به نهادهای قضایی معرفی گردیده‌اند. ناطقان: «لطیف‌الله حکیمی» رئیس کمیسیون تصفیه صفوف طالبان اعلام کرد که تاکنون ۲۷۹۰ نفر به اتهام سوء استفاده از نام طالبان از صفوف آن‌ها اخراج شده و به نهادهای قضایی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود که از زمان آغاز به کار این کمیسیون، تاکنون ما ۱۱ ولایت از مجموع ۳۴ ولایت این کشور «از لوث کسانی که سوءاستفاده‌ گر بودند پاک شده است».

حکیمی اظهار داشت: افرادی که پیش از این مردم را آزار و اذیت کرده بودند را ضمن اخراج به دادگاه سپردیم، دادگاه درباره جزای آن‌ها تصمیم خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون تصفیه صفوف طالبان پیش از این گفته بود که در میان افراد برکنار شده شماری از رؤسای ولایت‌های سراسر افغانستان نیز وجود دارند.

وی پیش از این درباره نحوه کار این کمیسیون گفته بود که شناسایی و تفکیک افراد براساس شکایات و اطلاعات مردم عادی، گزارش‌های رسانه‌های اصلی و رسانه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون تصفیه صفوف طالبان پیش از این گفته بود که در میان افراد برکنار شده شماری از رؤسای ولایت‌های سراسر افغانستان نیز وجود دارند. منبع: مشرق برچسب ها: طالبان ، اخراج ، سوءاستفاده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طالبان اخراج سوءاستفاده رئیس کمیسیون تصفیه صفوف طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!

آفتاب‌‌نیوز :

 پیننو داکاستا در گفتگوی جدیدی به اینکه ایوان خیمه، خورخه سانچز، تونی مارتینز و آندره فرانکو توسط سرخیو کونسیسائو از تیم حذف شده‌اند، واکنش نشان داد.

او گفت: من نمی‌خواهم بگویم که این احساس وجود دارد یا مربی این احساس را دارد یا حتی در باشگاه چنین احساسی حاکم است، اما گاهی اوقات این اتفاق برای همه می‌افتد و این مسئله کیفیت فنی نیست. به‌نظرم مربی این احساس را دارد. او بازیکنان را تشویق می‌کند، اما بازیکنانی هستند که تسلیم می‌شوند. آن‌ها تلاش نمی‌کنند و نمی‌جنگند تا شرایط را تغییر دهند.

این وضعیتی است که در باشگاه پورتو وجود دارد و به‌نظر من مربی به این دلیل این تصمیمات را گرفته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان تدریجی صورت پذیرد
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان