Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنل، دکتر احمد وحیدی طی دستوری از محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی خواست به فوریت نسبت به بازگشایی جاده ها و راههای مواصلاتی شهرستان و روستاهای استان که طی روزهای اخیر به سبب بارش های گسترده برف و باران مسدود شده بود؛ رسیدگی نماید.

 وحیدی همچنین بر ضرورت امداد رسانی های فوری به خانواده هایی که با برودت هوا امکان دسترسی به شهر برای تامین مایحتاج و نیازهای عمومی شان را ندارند؛ تاکید و از مدیران استانی خواست با بسیج امکانات و ظرفیت های استانی با تمام توان به حمایت از روستاها و ساکنین گرفتار در برف و یخبندان همت گمارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور همچنین از سایر استانداران استان های شمالی خواست با توجه به احتمال تداوم سامانه بارشی، آمادگی های لازم را برای کنترل شرایط و تقویت روند خدمات رسانی داشته باشند.

منبع: وزارت کشور این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی احمد وحیدی جاده خدمات رسانی وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه شرق، ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • هوای اکثر شهرهای کرمانشاه در وضعیت «هشدار» قرار گرفت