Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان از حریق خانه متروکه در گرگان خبر داد و گفت: مسئولیت ایمنی این خانه ها به عهده مالک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ موسی الرضا صفری اظهار کرد: دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک آتش نشانی گرگان حوالی ساعت ۸ صبح امروز به دنبال گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر رویت یک مورد حریق منزل مسکونی در لاله سوم پشت پارکینگ طبقاتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در این حادثه ساختمان متروکه ای به دلیل نگهداری حجم زیادی از ضایعات و داشتن سقف شیروانی دچار حریق شده بود که به دلیل عدم حضور مالک نیروهای عملیاتی با برش قفل درب ورودی به داخل ساختمان راه پیدا کردند و پس از دسترسی اقدام به لوله کشی، آبرسانی و اطفاء حریق نمودند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت و با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی از سرایت حریق به منازل مجاور جلوگیری به عمل آمد.

صفری با اشاره به ساختمانهای متروکه اظهار کرد: بر اساس قانون مسئولیت ایمنی این ساختمان ها برعهده مالک آن بوده و در صورت وقوع هر نوع حادثه مالک در قبال آن مسئول است از این رو توصیه می‌شود که نسبت به ایمن سازی این اماکن اقدام شود.

صفری یادآور شد: وجود انبارهای ضایعات علاوه بر اینکه سیمای شهر را به هم میزند خطر آتش سوزی و سرایت آن به منازل مجاور را دارد و اطفاء حریق در این انبار ها بسیار سخت و پر زحمت است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آتش نشانی قانون آتش سوزی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سر آتش یار سوم محسن مرادی اظهار کرد: حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد ظهر جمعه از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۱۴، ۳۵،۳۶ و ۷ همراه با ۶ دستگاه خودرو راهی محل حادثه در پیامبر اعظم ۶۵ شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه جوان ۳۵ ساله‌ای که تنها مصدوم این حریق بود و دچار سوختگی جزئی شده بود تحویل عوامل اورژانس دادند.

طبق گفته وی، بر اثر این حریق قسمتی از انبار و مقداری چوب نئوپان دچار حریق شده بود که اطفا شد.

مرادی گفت: علت این حادثه در دست بررسی‌های کارشناسی است.

کد خبر 6082755

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • حریق واحد تجاری در حیدرآباد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد