Web Analytics Made Easy - Statcounter

برند شرافیت پوشش جدید هنرمندان در تیم گلف و همینطور تیم فوتبال شده است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هم پیام‌های انسان دوستانه و شعار صلح و هم اهمیت استفاده از تولیدات با کیفیت داخلی.

 در این مقاله قصد داریم تا پس از بررسی اهمیت استفاده از تولیدات با کیفیت داخلی و همینطور موضع هنرمندان نسبت به این موضوع به دلایل کیفیت برند انتخابی تیم‌های ورزشی هنرمندان بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا انتها با ما همراه باشید. چرا تولید ایرانی  ؟

اینکه چرا باید از تولید داخل حمایت شود و همینطور باید تا حد ممکن این تولیدات را جایگزین تولیدات خارجی کنیم دلایل بسیار زیادی دارد. دلایلی که پوشش جدید هنرمندان کاملاً آن‌ها را منعکس می‌کند و ما نیز قصد داریم به صورت جزئی‌تر در ادامه به بررسی آن‌ها بپردازیم. تولید داخل موضوعی است که توسط بسیاری از کشور‌های جهان حتی کشور‌هایی که در وضعیت اقتصادی خوبی به سر می‌برند به شدت مورد توجه است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که کشور‌هایی که دارای اقتصاد‌های مبتنی بر فروش منابع طبیعی و یا موارد اینچنینی دیگر بودند نیز امروزه سعی در تغییر سیستم اقتصادی خود و روی آوردن به تولیدات می‌باشد. پیش از این که به صورت جزئی و کامل در مورد اهمیت تولید داخل صحبت کنیم اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ایران دارای پتانسیل بسیار بالایی برای تولید محصولات با کیفیت که مورد مصرف داخل و حتی خارج از کشور است می‌باشد. مواردی از جمله منابع طبیعی غنی مار از تهیه مواد اولیه بی‌نیاز می‌سازد و همینطور در اختیار داشتن تکنولوژی و نیروی کار متخصص همگی در کنار یکدیگر در ایران وجود داشته و می‌توان بسیار بهتر از چیزی که امروز در نظر مصرف‌کنندگان است تولید داخل را با کیفیت‌تر و بهتر کرد. به عبارت دیگر حیف است اگر این همه منابع و تخصص مورد استفاده قرار نگرفته و همچنان در بسیاری از محصولات کشور وابسته به واردات خارجی باشد و به این مورد می‌توان به عنوان اولین دلیل برای حمایت از تولید داخل نگاه کرد. چرا که تعیین‌کننده نهایی وضعیت کشور از نظر تولید تولید‌کنندگان نیستند بلکه اقشار جامعه این وظیفه را دارند و اولین پیامی که پوشش جدید هنرمندان قصد انتقال آن را دارد همین موضوع حمایت اقشار مختلف جامعه از تولید داخل می‌باشد. ایجاد اشتغال

موضوع بعدی که در بحث تولید داخل اهمیت پیدا می‌کند بحث اشتغال زایی می‌باشد. تولید ناخالص داخلی فرآیندی است که احتیاج به نیروی انسانی زیاد و کارآمدی دارد تا بتوان به بهترین شکل ممکن از آن بهره‌برداری کرد و در همین مسیر مشاغل زیادی تولید خواهند شد. حمایت از تولید داخل به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث ایجاد مشاغل مختلف و متفاوتی خواهد شد که هر فرد با هر میزان تخصصی را پوشش داده و باعث ایجاد درامده مفید و مناسب برای اقشار مختلف جامعه خواهد شد. از طرفی به دلیل نیاز به تخصص برای تولید یک سری از محصولات داخلی می‌توان گفت که از دیگر فواید اتکا به تولید داخلی تولید و رشد تخصص‌های مختلف و همینطور پیشرفت علمی و فنی یک جامعه می باشد. رشد اقتصادی و افزایش قدرت ارز ملی

استفاده از کالا‌هایی که در کشور تولید می‌شوند به صورت مؤثری می‌تواند منجر به رشد اقتصادی و افزایش راندمان چرخه اقتصادی کشور ‌شود. اقتصاد‌های مبتنی بر تولید از قدرتمندترین شکل‌های اقتصاد بوده و بهترین نتایج را برای یک کشور از نظر اقتصادی به ارمغان خواهند آورد. از طرفی تولید و صادرات مداوم باعث ایجاد تراز تجاری بسیارمناسب شده‌ و می‌توان گفت که مصرف کالا‌های محلی به تثبیت ارزش پول محلی کمک خواهند کرد و این امر باعث ایجاد ذخایر ارز‌های خارجی برای حمایت از موقعیت اقتصادی کشور خواهد شد و در مجموع همه این موارد باعث خواهند شد تا اقتصاد یک کشور به شکل مناسبی پیشرفت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تولید داخل باعث ایجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل

چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس با تکیه بر توان و تولید داخل راه اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، غلامحسین دباغ با اشاره به راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری 5 ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفر تا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت این قطار افزود: این قطار 4 تخته و 5 ستاره بوده که ظرفیت آن 320 نفر است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت 15:45 و از مشهد ساعت 20:45 خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، عنوان کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

به گزارش تسنیم، راه‌آهن قم بیش‌از 509 کیلومتر خط اصلی، 30 کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و 50 کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از 15 ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از 28 هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از 15 هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه 50 رام قطار مسافری و 30 رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد