Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه فساد ستیزی در دستور کار مجموعه مدیریت اجرایی است گفت: ساخت‌وسازها در بهارستان در حال حاضر فسادزا است و ساخت طبقات ۸ و ۹ در بهارستان هیچ‌گونه توجیهی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، عبدالله نوحی در نشست شورای اداری شهرستان بهارستان مبنای حرکت دولت سیزدهم را مبحث بیانیه گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: وجود نیروی مستعد، کارآمد و جوان در بهارستان ظرفیت بسیار بزرگی برای شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود 53 گروه جهادی فعال در بهارستان افزود: توجه به اقشار محروم و مستضعف در شهرستان بهارستان توسط مسئولین بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه فساد ستیزی در دستور کار مجموعه مدیریت اجرایی است تصریح کرد: ساخت‌وسازها در بهارستان در حال حاضر فسادزا است و ساخت طبقات 8 و 9 در بهارستان هیچ‌گونه توجیهی ندارد.

نوحی تبیین خدمات نظام و انقلاب اسلامی را در چهل سال گذشته مهم عنوان کرد و گفت: تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان از برنامه‌های محوری در شهرستان بهارستان است.

وی حضور مدیران کل را در شهرستان بهارستان را مهم دانست و افزود: اگر مدیرکلی در شهرستان حضور نداشته باشد مشکلات و معضلات را به‌خوبی درک نمی‌کند و مشکلات حل نمی‌شود.

دادستان بهارستان: شهرداران در مقابل زیاده‌خواهی شوراها ایستادگی کنندپسماندها و مانداب رودخانه سالور عامل 60 درصدی انتشار بوی نامطبوع بهارستان است67 واحد صنفی در بهارستان به علت گران‌فروشی و کم‌فروشی جریمه شدند

فرماندار بهارستان به وجود 630 واحد تولیدی کیف و کفش در شهرستان اشاره و تصریح کرد: در حوزه تولید کیف و کفش و پوشاک 10 هزار نفر در بهارستان اشتغال دارند که ظرفیت بسیار بالایی است که برند و تولیدات به نامی را عرضه می‌کنند.

 نوحی در پایان به درآمد پایدار توسط شهرداری‌ها تأکید خاطرنشان کرد: ساخت ساختمان اداری ادارات استیجاری با واگذاری زمین توسط شهرداری‌ها به جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از مباحثی که می‌تواند در شهرستان شاهد رونق اقتصادی شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که امید است با مشارکت متقاضیان در اجرای نهضت ملی مسکن شاهد جهش در ساخت و ساز این طرح مهم باشیم چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح‌ها است.

علی دهقان‌زاده افزود: هر چند بردسکن به دلایلی در اجرای این طرح نسبت به دیگر شهرستان عقب افتاده است ولی با کار جهادی به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی سرعت خواهیم داد تا بتوانیم زمان‌های از دست رفته را تا حد امکان جبران کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم تمهیدات و تسهیلات انجام شده در عرصه فعلی در حوزه نهضت ملی مسکن و با تاسف به منفی بودن رشد ساخت شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، که البته از همیاری با ویلایی شدن واحد‌های واگذاری به درخواست مردم و با پیگیری‌های انجام شده در این خصوص که طی چند ماه گذشته انجام گرفت، نهایتا پس از بررسی‌ها استانداری نتیجه بر همان سبک تایید شده قبلی ابلاغ شد، و مکاتبه آن به فرمانداری و شهرداری شهرستان در مورخ نهم فروردین سال جاری ارسال و لازم الاجرا گردید.

وی افزود به همه دستگاه‌های اجرایی این اهم ابلاغ و دستور داده شد که فوریت سایت ۴۸ هکتاری شهر بردسکن و شروع پروژه‌ها انجام گیرد و اگر به هر دلیلی کسی از متقاضیان کوتاهی در امر شروع تا تاریخ ابلاغ شده را داشته باشد با طرح جایگزینی افراد واجد شرایط جدید به جای این افراد مواجه خواهد شد و عواقب آن به عهده متقاضی می‌باشد چرا که سرعت در ساخت نهضت ملی در شهرستان جزو اولویت‌های اول در حوزه مسکن خواهد بود تا مردم به سایه آرامش خود برسند.

دیگر خبرها

  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود