Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «آینده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان سرانجام بعد از سه سال قرار است با دریافت پروانه نمایش، اکران شود.

«آینده» پیش از شروع پاندمی کرونا و تعطیلی سینماها قرار بود روی پرده برود اما به دلیل سوژه اجتماعی حساسش و موضوع ملتهبی که دارد امکان نمایش پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «آینده» داستان زنی است به نام مریم با بازی پانته آ بهرام که با بروز اتفاقی در زندگی‌اش در مسیر پرتلاطمی قرار می‌گیرد.

این فیلم بعد از تدوین مجددی که داشته به تازگی تقاضای پروانه نمایش داده تا با دریافت مجوز اکران در اولین فرصت و بعد از پایان جشنواره فیلم فجر روی پرده برود.

در کنار پانته‌آ بهرام، کامبیز دیرباز، شهرام قائدی، نیما شعبان نژاد، علی استادی، شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه وند، بهاره افشاری، امیر جعفری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «آینده» به تهیه کنندگی سیدضیا هاشمی و سرمایه گذاری سیاوش امین پور تهیه و تولید شده است.

کد خبر 5400362 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: احمدرضا شجاعی سید ضیا هاشمی امیر جعفری کامبیز دیرباز امیر پورکیان سعید براتی پروانه نمایش کارن همایونفر پانته آ بهرام جشنواره فیلم عمار چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سینمای مستند نقاشی پیمان جبلی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما موسسه هنرمندان پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶۹ نفر پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته چندین دوره آموزشی تخصصی برای مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران خودرو توسط این معاونت برگزار شد که از ۷۸۶ نفر متقاضی پروانه تخصصی در این دوره‌ها پس از برگزاری آزمون، ۶۶۹ نفر موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

وی افزود: حسب بررسی‌های انجام گرفته، آگاهی پایین مردم و عدم اطلاعات حقوقی اغلب مشاورین املاک آسیب‌های عدیده ای را در جامعه ایجاد و افزایش پرونده در دادگستری را به دنبال داشته است..

اسدی اعلام کرد: همچنین به سبب عدم نظارت کافی در واگذاری و اعطا پروانه کسب در سنوات گذشته و ناکارآمدی اتحادیه‌های مربوطه، تعداد بسیار زیادی جواز کسب به افراد متعدد و بدون آگاهی کافی در زمینه معاملات املاک و خودرو واگذار شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی، ساماندهی و آموزش حقوقی مشاورین املاک و خودرو و آزمون از متقاضیان و نهایتاً اعطای پروانه تخصصی گام مهمی در ارتقا سطح علمی و فنی مشاوران املاک و خودرو است.

اسدی افزود: همچنین جهت بررسی میدانی میزان اثربخشی دوره‌های آموزشی که در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، بازدیدهایی از بنگاه‌های معاملات املاک و خودرو انجام شد.

کد خبر 6083501

دیگر خبرها

  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید
  • فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از شبکه نمایش
  • ۶۶۹ نفر پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو دریافت کرده‌اند