Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها حاضرند 70 میلیون یورو برای جذب دوشان ولاهو.یچ مهاجم صرب فیورنتینا هزینه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی دوشان ولاهوویچ با فیورنتینا تا سال 2023 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که این ستاره صربستانی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این تیم گرفته و چند پیشنهاد تمدید باشگاه ایتالیایی را هم رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به نظر می‌رسد که فیورنتینا ترجیح می‌دهد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان این بازیکن جلوگیری کند.

 

 

 

 

دوشان ولاهوویچ در این فصل از رقابت های سری‌آ عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به ثبت 16 گل شده است؛ موضوعی که مشتریان این بازیکن را افزایش داده و حالا گفته می شود تیم‌هایی نظیر اینتر، یوونتوس، منچسترسیتی، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، تاتنهام و آرسنال خواهان امضای قرارداد با او هستند.

 

در میان این تیم ها آرسنال پیشنهادی جدی را ارائه کرده و پس از اینکه پیشنهاد 60 میلیون یورویی این تیم رد شد، حال این پیشنهاد را به 70 میلیون یورو افزایش داده است. 

 

 

 

 

طبق ادعای نشریه "لارپوبلیکا"، همه چیز به نظر نهایی روکو کومیسو مالک فیورنتینا بستگی دارد چرا که این رقم در تابستان پیش رو کاهش پیدا خواهد کرد اما فروش ولاهوویچ در زمستان از نظر مالی سود قابل توجهی به باشگاه خواهد رساند. ستاره صرب یک ماشین گلزنی است و قطعا حفظ او تا پایان فصل می تواند فیورنتینا را به اهداف ورزشی اش نزدیک تر کند ولی رقم پیشنهادی توپچی ها نیز وسوسه کننده است.

باید دید ولاهوویچ در نهایت به فروش خواهد رسید یا تا پایان فصل ماندنی است.

فیورنتینا دوسان ولاهوویچ آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیورنتینا دوسان ولاهوویچ آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌ برای قهرمانی در لیگ برتر جذاب‌تر می‌شود. لیورپول بعدازظهر یکشنبه میزبان برایتون است و می‌داند که یک امتیاز آن‌ها را برای چند ساعت در صدر جدول لیگ برتر قرار می‌دهد. قرار است منچسترسیتی و آرسنال هم در دیگر بازی مهم این روز به مصاف هم بروند.

با نگاهی به بازی بزرگ یکشنبه، آمار ابرکامپیوتر اُپتا نشان می‌دهد که چگونه شانس قهرمانی این 3 تیم در لیگ برتر بر اساس نتایج مربوطه در آنفیلد و ورزشگاه اتحاد می‌تواند تغییر کند.

اگر لیورپول برایتون را شکست دهد

ابرکامپیوتر انتظار دارد لیورپول در روز یکشنبه مقابل برایتون هر 3 امتیاز را به دست آورد. به هر حال، تیم یورگن کلوپ اکنون در 26 بازی لیگ برتر در آنفیلد شکست نخورده و در 20 بازی که میزبان بوده به برد دست پیدا کرده است.

بر اساس فرم چند ماه اخیر، برایتون بعید است هر 3 امتیاز را در بازی خارج از خانه کسب کند. برد 1-0 آن‌ها مقابل ناتینگهام فارست کمی تغییرات مثبت را نشان می‌داد، اما تیم روبرتو دی‌زربی از سپتامبر تاکنون در 2 بازی متوالی لیگ برتر پیروز نشده است. همچنین برایتون در 3 بازی اخیر خارج از خانه خود در آنفیلد در لیگ برتر شکست نخورده و همچنین لیورپول تنها یکی از 7 بازی اخیر خود در لیگ مقابل این تیم را با برد پشت سر گذاشته است.

برایتون فصل گذشته در رقابت قهرمانی لیگ برتر حرفی برای گفتن داشت، چون آن‌ها در ماه می 3-0 آرسنال را در ورزشگاه امارات شکست دادند و از شانس این تیم را کم کردند. اگر لیورپول در آنفیلد پیروز شود، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی عواقب بدی برای چالش قهرمانی توپچی‌ها خواهد داشت.

اگر این مجموعه نتایج حاصل شود، ابررایانه اپتا به آرسنال فقط 9 درصد شانس قهرمانی در لیگ برتر را می‌دهد، در حالی که تیم میکل آرتتا 3 امتیاز از لیورپول و 2 امتیاز با سیتی فاصله دارد. پیروزی لیورپول و به دنبال آن تساوی آرسنال و منچسترسیتی، رقابت قهرمانی را به نفع لیورپول رقم خواهد زد و از سیتی به عنوان مدعی پیشی خواهد گرفت. برد لیورپول همراه با پیروزی آرسنال شانس قهرمانی سیتی را به 20 درصد می‌رساند.

اگر لیورپول با برایتون به مساوی برسد

از آنجایی که دو دیدار از سه دیدار آخر لیگ بین لیورپول و برایتون در آنفیلد با تساوی به پایان رسید این احتمال وجود دارد که تاریخ دوباره یکشنبه تکرار شود. تساوی لیورپول همراه با پیروزی منچسترسیتی مقابل آرسنال در ورزشگاه اتحاد، سیتی را با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول می‌برد. شانس پیش بینی شده قهرمانی آن‌ها با این نتیجه تا 65 درصد افزایش می‌یابد. تساوی در هر دو بازی بیشترین سود را برای آرسنال خواهد داشت، زیرا شانس آن‌ها از 21 درصد برای قهرمانی به 25 درصد می‌رسد.

آرسنال در این فصل در هیچ کدام از پیش بینی‌های ابرکامپیوتر به عنوان شانس اصلی قهرمانی انتخاب نشده است. با این حال، پیروزی‌ آن‌ها در اتحاد پس از تساوی لیورپول مقابل برایتون باعث می‌شود که شانس قهرمانی‌شان به 45 درصد برسد.

اگر لیورپول به برایتون ببازد

شکست برای لیورپول و آرسنال باعث می‌شود منچسترسیتی با 2 امتیاز اختلاف نسبت به هر دو تیم در صدر جدول لیگ برتر بایستد. به این ترتیب شانس پیش بینی شده آنها برای قهرمانی از 44 درصد به 70 درصد افزایش می‌یابد.

سیتی با کسب 12 پیروزی از 13 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل آرسنال، مطمئن است که هر 3 امتیاز را مقابل توپچی‌ها به دست خواهد آورد. سیتی در 38 بازی قبلی خانگی خود در همه رقابت‌ها (33 برد پ 5 تساوی) از زمان باخت 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022، شکست نخورده است. این دومین دوره طولانی بدون شکست آن‌ها در خانه در بازی‌های خانگی است.

آرسنال در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز شده، 33 گل به ثمر رسانده و فقط 4 گل دریافت کرده است، بنابراین احتمال برد آن‌ها همچنان وجود دارد. اگر آن‌ها یکشنبه برنده شوند، این اولین برد رفت و برگشت آن‌ها در لیگ مقابل منچسترسیتی از فصل 08-2007 است. شکست لیورپول مقابل برایتون همراه با برد آرسنال، باعث می‌شود که شانس قهرمانی تیم آرتتا از نگاه ابررایانه تا 49 درصد افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پیولی: در پایان فصل می‌گویم می‌مانم یا نه
  • فیورنتینا - میلان؛ اطلاعات بازی و ترکیب احتمالی
  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد