Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی «سایه»، با توجه به درخواست‌های دانشجویان و استقبال جشنواره از دریافت ایده و طرح‌های دانشجویان از سراسر کشور، مهلت ارسال طرح در «بخشِ کارگاهی» سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» تا ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

سیزدهمین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم با همکاری معاونت دانشجویی-فرهنگی و گروه سینمای دانشکده هنر دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای مستقل دانشجویی و کشف استعداد فیلم‌سازان دانشجو و معرفی خلاقیت‌های دانشجویی در سینمای کوتاه، از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» در بخش رقابتی با موضوع «آزاد» و در شاخه‌های داستانی، مستند و تجربی، پذیرای فیلم‌هایی با محوریت «خانواده»، «اخلاق»، «امید و کرونا» و «کنشگری اجتماعی» مورد توجه جایزه ویژه از طرف شورای برگزاری است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «سایه» به سایت sayehfest.ir مراجعه و فرم ثبت نامی در جشنواره را به دقت پر کرده و تمامی موارد موردنظر را تکمیل کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

کد خبر 5400409

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه دانشگاه سوره فیلم مستند جشنواره فیلم عمار چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سینمای مستند نقاشی پیمان جبلی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما موسسه هنرمندان پیشکسوت دانشجویی فیلم کوتاه جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: نگاهی به زمین دچار گرفتگی

در این تصویر زمین را هنگام خورشیدگرفتگی می‌بینید. سایه ماه را می‌توان درحال تاریک‌شدن بخشی از زمین مشاهده کرد. این سایه با سرعت نزدیک به 2000 کیلومتر در ساعت در سراسر زمین حرکت می‌کرد.

به گزارش دیجیاتو، فقط ناظران نزدیک به مرکز دایره تاریک، یک خورشیدگرفتگی کامل را می‌بینند. دیگران یک گرفتگی جزئی را می‌بینند که در آن تنها بخشی از خورشید توسط ماه مسدود شده‌ است.

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

این عکس دیدنی از خورشیدگرفتگی 11 اوت 1999 یکی از آخرین تصاویری است که از ایستگاه فضایی میر گرفته شده است.

تصور می‌شود دو نقطه درخشان که در سمت چپ بالا ظاهر می‌شوند مشتری و زحل باشند. میر در سال 2001 در یک فرود کنترل‌شده‌ از مدار خارج شد.

یک خورشیدگرفتگی جدید دیگر حدود دو هفته دیگر در آمریکای شمالی رخ خواهد داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • تصاویری از ماه‌گرفتگی نصفه و نیمه‌شب گذشته
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • تصویر روز ناسا: نگاهی به زمین دچار گرفتگی