Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - دبیرکل خانه پرستار ایران گفت: امسال با وجود اضافه شدن تخت های بیمارستانی و مراکز درمانی، هیچ گونه آزمون استخدامی جهت جذب پرستاران برگزار و گزینشی برای به کارگیری همکاران پرستار با وجود کمبود شدید نیرو انجام نشده است. با برخی از پرستاران که قراردادشان ۸۹ روزه است، به دلیل کاهش تعداد بیماران و خالی شدن بخش های کرونایی، بدون هیچ عذری خداحافظی شده که این موضوع نشان دهنده عدم امنیت شغلی این نوع قراردادها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب ۲۱ آذر در دیدار پرستاران به مناسبت روز پرستار فرمودند: "من اصرار دارم وزارت بهداشت همین مساله تعرفه (خدمات پرستاری) را به طور جدی در این دولت دنبال کند. این یک درخواست مهم پرستاران و یک مطالبه واقعی است."

با اعلام شریفی مقدم قراردادهای ۸۹ روزه پرستاری موقتی هستند و امکاناتی را در اختیار پرستاران نمی گذارند. نوع قرارداد این پرستاران طوری است که هیچ گونه خدمات رفاهی و امکاناتی به این افراد تعلق نخواهد گرفت.

او گفت: برخی از پرستاران حدود ده سال است که شرکتی بوده و هنوز تغییر وضعیت در نوع استخدامشان ایجاد نشده است. همین موضوع سبب شده است تا همکاران ما به خاطر مسائل مالی و شغلی فکر و ذهنشان درگیر باشد.

بیشتر بخوانید

لزوم تزریق دونوبت واکسن کرونا برای حضور درکلاس‌های دانشگاه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ المپیاد دانشجویی در منطقه ۶ کشور شامل دانشگاه‌های استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری، به مرکزیت دانشگاه اصفهان، در دو حوزه دانشگاه اصفهان و دانشگاه یزد به صورت همزمان با دیگر مناطق ده گانه کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این آزمون ۳۰۱ داوطلب از دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، یزد، کاشان، شهرکرد، میبد، دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، علوم و قرآن اصفهان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فیض الاسلام و دانشگاه اردکان شرکت داشتند.
پنج نفر برتر در هر رشته، به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که در تابستان برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان
  • «بسته ماندگاری پرستاران» به زودی اجرایی می‌شود
  • معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد: لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران درحال تدوین است
  • بسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود
  • تدوین لایحه حمایت مادی و معنوی از حقوق پرستاران
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری