Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در استان مرکزی برای تربیت و آموزش نوجوانان وجود دارد که می تواند به کمک آموزش و پرورش بیاید و شورای فرهنگ عمومی استان باید این هم افزایی را محقق کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس اراک گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا موارد بستری و شیوع کرونا روند افزایشی به خود پیدا کرده و این مسئله در استان محسوس است و در مورد سویه جدید بیماری کرونا متاسفانه به غیر از ۴ شهرستان کلیه شهرستان ها درگیر شده اند که پیش بینی شرایط دشوارتری در روزهای آینده را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۵ درصد از مردم استان مرکزی دوزسوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند که پیش بینی میکنیم استقبال در روزهای آینده قابل توجه تر باشد چراکه با توجه به زمان و نوبت تزریق دوز سوم بسیاری از افراد در روزهای آینده این استقبال را پیش بینی می کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در ایام پیش رو پرهیز از تجمعاتی که در آنها دستورالعمل های بهداشتی نادیده گرفته می شود یک ضرورت مهم است و در برنامه های پیش رو باید برنامه ها به گونه ای برگزار شوند که الگو به مردم معرفی شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش رکن جدی تربیت و پرورش نسل جوان و نوجوان است که متاسفانه این دوسال با آسیب های جدی همراه بود و مشکلاتی برای آن ایجاد شده که شورای فرهنگ عمومی در این راستا کمک و یاری دهد.

مخلص الائمه اضافه کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در استان مرکزی برای تربیت و آموزش نوجوانان وجود دارد که می تواند به کمک آموزش و پرورش بیاید و شورای فرهنگ عمومی استان باید این هم افزایی را محقق کند.

وی خاطر نشان کرد: لازم است از سایر ظرفیت های استانی برای پر کردن خلاء های آموزش و پرورش استفاده شود و بسیج به عنوان یک مجموعه کارآمد و توانمند در همه بخش ها ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید از آنها در این راستا به خوبی استفاده کرد و تمام تلاش دولت برای برگزاری حضوری مدارس و دانشگاه ها پای کارآمده و همه دستگاه ها باید دولت را در این راستا یاری دهند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است.

وی افزود: مدارس جایگاه تحقق عدالت آموزشی است و سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص باید بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکانات مدارس باید بین همه دانش آموزان مناطق مختلف کشور تقسیم شود اظهار داشت: رئیس جمهور محترم بر ارتقای کیفیت و تقویت مدارس دولتی تاکید دارد و باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مدارس دولتی ابراز داشت: تامین نیروی مورد نیاز مدارس دولتی، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت و ارتقای مدارس دولتی، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت مدارس دولتی و تدریس معلمان خاص در این مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است برای تقویت و ارتقا جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را بر داشته واختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود