Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسماعیل محبی پور روز شنبه در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا در فارس، افزود: با توجه به اینکه وضعیت آمار کرونا در استان فارس نزولی است و بر اساس مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا از نیمسال دوم تحصیلی سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی فارس آماده بازگشایی خواهند شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا در فارس ادامه داد: با تصمیم این ستاد ، مدارس،دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فارس با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند و در صورت بازگشایی ، استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون یکی از قوانین اصلی برای حضور در این اماکن آموزشی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی‌ پور اضافه کرد: همچنین برنامه‌ریزی برای بازگشت اماکن و فعالیتهای ورزشی به شرایط عادی گذشته در حال انجام است و ورزشگاه‌ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با ۳۰ درصد از ظرفیت با تصمیم ستاد ملی کرونا بازگشایی خواهند شد. البته انجام مراحل تکمیل واکسیناسیون نیز از شروط لازم برای حضور در این اماکن خواهد بود.

برچسب‌ها بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا بازگشایی مدارس واکسیناسیون شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا بازگشایی مدارس بازگشایی دانشگاه ها ویروس کرونا بازگشایی مدارس واکسیناسیون شیراز استانداری فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • نگاهی به حال و هوای بارانی اماکن تاریخی لارستان پس از یک روز بارندگی + تصاویر
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد