Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو و میدانی کاران کشورمان باشرکت در مسابقات بین‌المللی ترکیه به رقابت با ورزشکاران سایر کشورها پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی،در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی داخل سالن ترکیه سجاد هاشمی،دونده خوش نام و نشان کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب۴۷.۲۳در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  میلاد ناصح جهان دیگر دونده از کشورمان بود که موفق شد در رقابت ماده ۴۰۰متر حضور یابد و با ثبت زمان ۴۸.۴۶ عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند.     در رقابت ماده ۶۰متر نیز رضا قاسمی با ثبت حد نصاب ۶.۸۱ثانیه در جایگاه نخست این ماده قرار گرفت.   همچنین در رقابت ماده ۴۰۰متر بانوان مریم محبی با ثبت حد نصاب ۵۷.۱۷ثانیه زود تر از سایر رقبا از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را بدست آورد.   امیر مرادی نایب قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز موفق شد در رقابت ماده ۱۵۰۰متر با ثبت زمان ۳:۵۲.۶۶دقیقه در جایگاه نخست این مسابقات قرار بگیرد.   گفتنی است علیرضا کریمی مشاور رییس فدراسیون دو و میدانی در امور بین‌الملل بعنوان نماینده و ناظر فدراسیون در سالن محل برگزاری این رقابت‌ها حضور داشت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رقابت ماده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا

در آغاز رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابتهای ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، فرنگی کاران ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان حریفان چین و ژاپن می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان نماینده قزاقستان و آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد از امروز در بابلسر