Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان _ بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را در روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

 مهران باهری با اشاره به تعطیل شدن آموزش‌های حضوری در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ مدارس در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب افزود: آموزش در این شهرستان‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با وجود تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های جنوب استان کرمان در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

باهری تاکید کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در اسرع وقت به محض اعلام تعطیلی حضوری آموزش‌ها در ستاد بحران، این مهم را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اطلاع دهند.

باهری بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده‌ها و احتمال وقوع سیلاب، امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان کرمان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه خبر در زمینه تعطیلی آموزش‌های حضوری مدارس را فقط از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/ پیگیری کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش حضوری دانش آموزان استان کرمان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 

مهران باهری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با قدردانی از خدمات ارزنده فرهنگیان، ارتقای سواد رسانه‌ای دانش آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی از سوی دانش آموزان، شناخت توانمندی‌های دانش آموزان و ایجاد ارتباط موثر و اثربخش بین اولیا و دانش آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان را از مهمترین اهداف راه اندازی پویش عطر اردیبهشت برشمرد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی می‌توانند در پویش عطر اردیبهشت شرکت کنند.

باهری افزود: دانش آموزان می‌توانند مراتب سپاس خود را  از معلمان در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه‌ای در قالب (word) به پیام رسان شاد به شماره ۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱ تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری ارسال کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس به ۳۰ اثر برتر پویش استانی دانش آموزی عطر اردیبهشت ۳ خبر داد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان