Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@03:17:03 GMT

تعطیلی مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۸۴۶۱

تعطیلی مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان

بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را در روز یکشنبه 26 دی 1400 تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

به گزارش ایسنا، مهران باهری با اشاره به تعطیل شدن آموزش های حضوری در روز یکشنبه 26 دی ماه 1400 مدارس در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب افزود: آموزش در این شهرستان ها از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با وجود تعطیلی مدارس برخی از شهرستان های جنوب استان کرمان در تاریخ مقرر برگزار می شود.

باهری تاکید کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در اسرع وقت به محض اعلام تعطیلی حضوری آموزش ها در ستاد بحران، این مهم را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اطلاع دهند.

باهری بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده‌ها و احتمال وقوع سیلاب، امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان کرمان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه خبر در زمینه تعطیلی آموزش های حضوری مدارس را فقط از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/ پیگیری کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرمان سیلاب استان کرمان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،فرماندار شهرستان جیرفت گفت با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان، سه‌ شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

همه ادارات شهرستان آماده و جلسات ستاد بحران تشکیل و هشدارهای لازم، داده شده است.

سامانه پر بارش جدید از امشب وارد استان می شودو هشدار نارنجی و قرمز هواشناسی برای مناطق مختلف استان صادر شده است.

استاندار کرمان هم از آمادگی ۱۰۰ درصدی مدیران، دستگاه‌ها و مردم برای بارندگی‌های سیلابی درجنوب ودیگرمناطق استان کرمان خبرداد و گفت روستاهای در معرض سیلاب در جنوب استان امروز تخلیه می شوند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا