Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@20:25:08 GMT

مفقود شدن ۲ کوهنورد در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۸۵۰۶

مفقود شدن ۲ کوهنورد در آذربایجان شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

معاون امداد و نجات هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: ۲ کوهنورد اهل بنیس شهرستان شبستر در کوههای میشو این استان مفقود شده اند.

سیدعلی سیدی شنبه شب در گفت و گویی با اشاره به اینکه امدادگران عملیاتی تبریز، مرند و شبستر برای پیدا کردن کوهنوردان مفقود شده که عمو و برادرزاده هستند عازم کوه میشو شده اند، اعلام کرد: هنور تیم‌های عملیاتی موفق به پیدا کردن این ۲ کوهنورد نشده اند و همچنان این عملیات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان هواشناسی آذربایجان شرقی از ۲ روز گذشته درباره صعود کوهنوردان به ارتفاعات استان به علت بارش شدید برف و بوران هشدار داده بودند.

زمستان سال گذشته هم یک کوهنورد در ارتفاعات میشو گم شده بود که با تلاش تیم امدادی هلال احمر نجات یافت.

میشو از رشته کوه‌های آذربایجان شرقی در حد فاصل شهرستانهای شبستر و مرند است.

بلندترین قله آن علی علمدار با ارتفاع ۲ هزار و ۸۵۵ متر در شمال دریاچه ارومیه قرار دارد و جلگه تبریز و دریاچه ارومیه را از جلگه مرند جدا می‌کند.

فلک داغی با ارتفاع ۲ هزار و ۸۴۷ متر معروفترین قله رشته کوههای میشو می‌باشد که صعود به آن از استقبال بیشتری برخوردار می‌باشد و در تمام فصول سال کوهنوردان به این قله صعود می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کوهنوردی آذربایجان شرقی مفقودی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهروز رحیمی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های بهداشت و درمان در سطح کشور و آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مدت 3 هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب 26 هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و تصریح کرد:‌ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعدا متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت