Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان از بازگشت حزب الله و جنبش امل به جلسات دولت لبنان استقبال کرد.

میقاتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعلامیه جنبش امل و حزب الله به دنبال درخواست‌های مکرر وی برای مشارکت همگان در مسئولیت پذیری ملی به ویژه در شرایط حساس کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که توسط خبرگزاری لبنان منتشر شد، آمده است که میقاتی به محض دریافت پیش نویس قانون بودجه از وزارت دارایی، شورای وزیران را برای تشکیل جلسه فراخواند.

حزب الله و جنبش امل لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند برای پاسخ به نیازهای مردم لبنان و احقاق حق آنها به جلسات هیئت وزیران بازمی گردند.

کد خبر 5400564

منبع: مهر

کلیدواژه: حز ب الله نجیب میقاتی جنبش أمل لبنان لبنان ایالات متحده امریکا عراق روسیه فلسطین اوکراین رژیم صهیونیستی ناتو قزاقستان ایران مسکو واشنگتن مذاکرات وین لبنان عربستان سعودی جنبش امل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد 200امین روز متوالی شده، حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به این منطقه ویژه به شهر رفح شدت گرفته است.
 
اشغالگران اسرائیلی مدعی هستند که آماده حمله زمینی به رفح می‌شوند.
 
وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای جنگ تا این لحظه به بیش از 34 هزار نفر و شمار مجروحان نیز به نزدیک به 77 هزار نفر رسیده است. هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. بیش از 72 درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال  غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه را با توپخانه گلوله باران کرد که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بی دفاع منجر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از اولین ساعت بامداد امروز نیز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد که در نتیجه یک جوان فلسطینی در اریحا به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پاسخ حماس به ادعاهای آمریکا درباره مذاکرات آتش‌بس
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا را که در آن این جنبش را مسئول مانع تراشی در دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه دانست، محکوم کرد.
 
این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اظهارات (وزیر خارجه آمریکا) آنتونی بلینکن هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و با این واقعیت که تأیید می‌کند حماس بیش از یک بار انعطاف‌پذیری برای تسهیل دستیابی به توافق برای توقف جنگ نسل‌کشی و توقف کشتار ملت را نشان داده، در تناقض است.»
 
در ادامه بیانیه آمده است که اظهارات بلینکن با سرسختی و تعلل بنیامین نتانیاهو و کابینه او که موانع و مشکلاتی بر سر راه توافق ایجاد می‌کنند و به دنبال طولانی کردن جنگ خشمگینانه خود علیه مردم ما هستند، در تضاد است. موضوع اسیران صهیونیست جزو اولویت‌های آنها نیست.
 
تاکید انصارالله بر تشدید عملیات علیه ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی
دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به جنایات نسل کشی دشمن صهیونیست برای هفتمین ماه متوالی که آخرین آن کشتار وحشیانه در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس هست، اشاره کرد.
 
این جنبش افزود جنایات نسل کشی که مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری اشغالی با آن روبه‌رو هستند، نشان دهنده سطح «نفرت و جنایت بی‌سابقه یهودی است.»
 

دیگر خبرها

  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • کشته شدن یک رزمنده دیگر حزب‌الله