Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کسب اولین پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز پس از دو هفته حضورش در نیمکت شهرداری آستارا اظهار داشت: با توجه به این که قشقایی تیم بسیار خوبی است و مشخص بود که برای برد وارد زمین می شود، آنها را به خوبی آنالیز کردیم و توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تازه به این تیم اضافه شدم و در بیشتر خطوط مشکل داریم که در مورد این موضوع با بازیکنان هم صحبت کردم.

وی افزود: به خوبی روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردیم و بازیکنان تلاش زیادی کردند و در نهایت مزد زحمات خود با کسب ۳ امتیاز گرفتند. ما همچنان با تیم آرمانی مد نظرمان فاصله داریم و برای این که بتوانیم در ادامه فصل  خوب ظاهر شویم در چند پست نیاز به بازیکن داریم که بتوانند به تیم کمک کنند.  خیلی خوشحال بودم که بازیکنان پس از پیروزی مقابل قشقایی اشک شوق می ریختند و امیدوارم بازیکنان در ادامه فصل با تمام وجود خود بتوانند بازی کنند. 

سرمربی شهرداری آستارا تاکید کرد: با توجه به این که ۴،۵ بازیکن از تیم ما جدا شدند، سن تیم را پایین تر می آوریم و قصد جذب بازیکنان جوان تر را داریم تا بتوانند کار هایی که مدنظر من و کادر فنی است را به خوبی انجام دهند. تیم باید با آمادگی بالایی در ادامه رقابت ها ظاهر شود و تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه ها را کسب کنیم.

رافت در مورد دلیل جدایی مجتبی محبوب مجاز و احسان پیر هادی از تیم گفت: هر دو بازیکن خوبی هستند ولی شاید نتوانستند کارهایی که از آنها می خواستیم را انجام دهند. ما بازیکنی می خواهیم که کاملا در اختیار  باشگاه باشد و با تمام وجودش برای تیم بازی کند. فکر می کنم خودشان فهمیدند انجام کار هایی که مدنظر کادر فنی قرار دارد، سخت است و به صورت توافقی از تیم جدا شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسی به عنوان جایگزین دو بازیکن جدا شده از تیمش مد نظر دارد یا خیر گفت: درحال سنجیدن نفرات جایگزین هستیم تا ببینیم که چه کسی می تواند به تیم کمک کند و آن را جذب کنیم. بازیکن میلیاردی نمی خواهیم و نیاز به کسی داریم که بتواند در تمرین و بازی ها آنچه که مد نظر کادر فنی است را انجام دهد. ما در حد نام شهر آستارا امکانات داریم و امیدوارم بتوانیم تیمی منظم را در ادامه مسابقات  داشته باشیم. باشگاه در حد توانش امکانات در اختیار بازیکنان قرار می دهد و از مسئولان هم می خواهم که در ادامه فصل به تیم شهرداری آستارا کمک کنند. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-2 مقابل بایرن مونیخ به تساوی رسید و امشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف نماینده آلمان برود.

میکل آرتتا امیدوار است بازیکنانش که در بازی رفت تسلیم نشده بودند در بازی امشب هم بهترین نمایش را داشته باشند تا تاریخ‌سازی کنند.

میکل آرتتا درباره اهدافی که در این فصل برای آرسنال تعیین شده بود، به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "فکر می‌کنم 10 ماه پیش بود که برای تور پیش فصل به لس آنجلس رفتیم و در مورد اهداف این فصل صحبت کردیم. ما می‌توانیم ببینیم که تیم اهداف چقدر در حال رشد هستند و بازیکنان چقدر آن را دنبال کرده‌اند."

همکاری با بازیکنان آرسنال؟

کار کردن با این بازیکنان مایه خوشحالی است و بسیار عالی است که در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا با فرصت برای صعود به نیمه نهایی، اینجا هستم.

بازی رفت مقابل بایرن مونیخ؟

واقعاً از نحوه واکنش تیم هنگامی که در بازی رفت با نتیجه 1-2 عقب افتادند، خوشم آمد. زمانی بود که تیم باید همه چیز را رها می‌کرد و بیخیال نظم و تاکتیک‌ها می‌شدیم ولی ما این کار را نکردیم. از نظر احساسی ما واقعاً پایدار بودیم و منتظر فرصت بودیم، یک گل عالی به ثمر رساندیم و تا آخر بازی در تلاش بودیم تا گل بزنیم و برنده شویم.

شانس صعود مقابل بایرن مونیخ؟

هنوز همه چیز را در اختیار داریم، الان نیمه دوم است و این یک صحنه بزرگ است. یک استادیوم عالی در برابر تیمی با تاریخچه بزرگ و فرصتی برای ما تا تاریخ‌سازی کنیم.

دیگر خبرها

  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است