Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی در دوران فوتبال 35 بار در رقابت های مقدماتی جام جهانی گلزنی کرده است

علی دایی بهترین گلزن ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در ادوار مختلف است.

به گزارش طرفداری، علی دایی در سالهای 1994، 1998، 2002 و 2006 بهترین گلزن ایران در این دوره از رقابت ها بوده و در کل هم با زدن 35 گل بهترین گلزن تاریخ آسیا در مقدماتی جام جهانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی در این دوره ها روی هم 35 گل در این مسابقات به ثمر رسانده و البته بیشترین گل ایران در یک دوره را کریم باقری برای ایران به ثمر رسانده است.

بهترین گلزنان ایران در هر دوره از مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی در ادوار مختلف این نفرات بوده اند:

1974: پرویز قلیچ خانی با 3 گل 1978: غفور جهانی با 5 گل 1990: محسن گروسی و فرشاد پیوس با 3 گل 1994: علی دایی با 7 گل 1998: کریم باقری با 19 گل 2002: علی دایی با 10 گل 2006: علی دایی با 9 گل 2010: جواد نکونام با 4 گل 2014: جواد نکونام با 6 گل 2018: سردار آزمون با 11 گل

علی دایی با این آمار نه تنها در ایران بلکه در کل آسیا با زدن 35 گل در 4 دوره مورد اشاره بهترین گلزن تاریخ آسیا در مقدماتی جام جهانی فوتبال بوده است.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد مدیرعامل پرسپولیس: جادوگری ببینم، برخورد می کنم / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  شباهت های برد پرسپولیس به برد تاریخی 20 دوره قبل جنجال در آفریقا؛ اوبامیانگ، لمینا و میه به دلیل مشکلات قلبی از همراهی گابن محروم شدند ترند شدن هشتگ "بوسکتس روی نیمکت" در توییتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی بهترین گلزن علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حمید طیبی در گفتگویی با بیان اینکه فوتسال در قاره آسیا پیشرفت‌های بسیاری داشته، اظهارکرد: حضور و نقش‌آفرینی مربیان بنام و سرشناس فوتسال دنیا در این دستاورد و پیشرفت بسیار ملموس و مشهود است.

طیبی در ادامه فوتسال ایران را قدرتی بلامنازع در آسیا دانست و گفت: امروز، تیم‌ها با تمام توان و قوا و با انگیزه‌های چند برابری مقابل تیم ملی کشورمان قرار می‌گیرند و به دنبال عرض اندام هستند؛ طبیعتا این موضوع کار را برای بازیکنان و کادر فنی دشوار می‌کند؛ مصداق بارز این اتفاق را در دیدار اخیر تیم ملی فوتسال مقابل بحرین شاهد بودیم.

کارشناس و پیشکسوت فوتسال کشورمان با اشاره به غیبت «حسین طیبی» در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، افزود: این غیبت قطعا در روند تیم اثرگذار است چراکه طیبی، بازیکنی بین‌المللی است.

طیبی با بیان اینکه بازیکنانی که امروز در تیم ملی مشغول فعالیت هستند، بهترین‌های فوتسال کشور هستند، تصریح کرد: در این برهه زمانی، تیم ملی نیاز به حمایت همه اهالی فوتسال دارد و آنچه مسلم بوده این است که باید به نظرات وحید شمسایی، به‌عنوان سرمربی تیم و سایر نفرات کادر فنی احترام گذاشت.

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتسال ایران، گفت: با توجه به اینکه «شمسایی» شناخت کامل و کافی نسبت به نفرات تیم ملی دارد، در حال حاضر بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی محسوب می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898247

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد