Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@00:54:13 GMT

محمدرضا یزدانی خرم درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۵۰۱

محمدرضا یزدانی خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش ایران ساعت ۳ بامداد یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ به دلیل کهولت سن در منزلش، دار فانی را وادع گفت.

محمدرضا یزدانی خرم مدیر و سیاستمدار ایرانی از سال ۱۳۶۸تا مرداد سال ۱۳۸۵ رئیس فدراسیون والیبال و از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۰ نیز ریاست فدراسیون کشتی ایران را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم‌چنین مدتی نیز رئیس شرکت دخانیات ایران و شرکت پارس خودرو بود.

یزدانی خرم در دوران سکانداری فدراسیون والیبال را بر عهده داشت با برگزاری لیگ‌های منظم، آوردن مربیان خارجی برای تیم ملی جوانان و نوجوانان و گرفتن بودجه و تجهیزات برای فدراسیون والیبال توانست پیشرفت رادیکالی اما پایه‌ای را برای والیبال ایران ایجاد کند.

در دوره ریاست او، فدراسیون والیبال در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ و ۱۳۸۱ به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی ایران انتخاب شد.

یزدانی خرم در سال ۱۳۸۳ موفق به دریافت نشان لیاقت و مدیریت از محمد خاتمی، رئیس‌جمهور وقت ایران شد. او مورد وثوق همه طیف‌های سیاسی بود و سال‌های اخیر رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه بود.

خبرگزاری خبرآنلاین درگذشت این پیشکسوت و مدیر ورزشی را به خانواده آن بزرگوار و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گوید.

251 251

کد خبر 1593033

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون والیبال یزدانی خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های سه‌گانه امروز چهارشنبه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری هشت کاندیدایی بودند که برای تصدی پست ریاست این فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند.

در این مجمع محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رییس انتخاب شد. همچنین حمید براتی یکرای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

کد خبر 6080784

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد