Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا براتی شنبه شب در دیدار مدیران رسانه با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم کار تخصصی و حرفه‌ای ارائه دهیم، باور و ایمان‌مان این است که در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه آینده‌ای روشن در انتظار خراسان جنوبی و بخصوص در حوزه رسانه خواهد بود، اظهار داشت: اهمیت رسانه و فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کشورهای استعمارگر به اهمیت رسانه پی برده‌اند و امروز می‌بینیم که سرمایه گذاری ویژه برای رسانه و فضای مجازی کرده‌اند.

مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم رسانه به یکی از ارکان اصلی دیکتاتوری برای صاحبان ثروت و قدرت تبدیل شده است، گفت: با استفاده از ابزار رسانه دنبال تغییر افکار مردم و اجرایی کردن برنامه‌ها و اهداف خود هستند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از لحاظ وجود رسانه‌های فعال در جایگاه خوبی از کشور قرار دارد، بیان کرد: وجود رسانه در یک استان سبب رشد و توسعه‌ی آن استان می‌شود.

براتی ادامه داد: ما این باور را داریم اگر رسانه پیشرفت کند، می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار نماید و به آن تسریع بخشد.

وی با بیان اینکه پرداختن به مشکلات و کمبودهای استان یکی از وظایف رسانه‌ها است و نباید این مهم در حاشیه قرار گیرد و مسائل حاشیه‌ای در رأس تیترهای رسانه‌ها باشد، عنوان کرد: در بحث انتشار اخبار این را مد نظر بگیریم که خبر یک امانت است و باید آن را بی کم و کاست و در اولین فرصت به مخاطب انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه استراتژی جریان ضد انقلاب و رسانه‌های معاند پمپاژ یاس و ناامیدی است، ادامه داد: امروز با درک شرایط حساس انقلاب و مسائل جامعه ایرانی، یک رویکرد ویژه در قالب نگاهی جدید و امید بخش به نحوه اطلاع‌رسانی و تولید خبر به عنوان یکی از محورهای اصلی فعالیت رسانه‌ها قرار بگیرد.

مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی گفت: باید رویکرد ویژه ای که یک تولید رسانه‌ای واقع بینانه، امیدبخش، اصلاح‌گر و البته انقلابی در مقابل راهبرد کینه‌توزانه رسانه‌های ضدانقلاب و معاند خارج نشین در سیاه‌نمایی همه دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور و تاریک نشان دادن همه زوایای جامعه ایرانی تعریف شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات حوزه رسانه در برهه کنونی ارائه "نداشته‌ها" به جای "داشته‌ها" است، تصریح کرد: باید به سمت تولید خبرهای مثبت و امیدآفرین به ویژه در خراسان جنوبی باشیم.

براتی گفت: انتظار ما از رسانه‌ها در حال حاضر با توجه شرایط اقتصادی کشور، امیدآفرینی و ارتقای اعتماد مردم به نظام است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های ما باید به مسائل این استان نگاه کارشناسی داشته باشند، افزود: باید از نگرش احساسی و سیاسی بپرهیزند و در افزایش آگاهی جامعه نقش‌آفرینی کنند.

وی با اذعان به اینکه رسانه‌های این استان مطالبه‌گری توأم با نقد کارشناسی و منصفانه را با جدیت دنبال کنند، گفت: ما از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم، مطالبه‌گری نیز حق رسانه‌ها است و مدیران ما نیز باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

براتی با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ مطالبه‌گری از اولویت‌های مهم رسانه است، ادامه داد: از ظرفیت رسانه‌ای در راستای معرفی ظرفیت‌های استان و پیگیری مطالبات ملی استفاده خواهیم برد.

وی تصریح کرد: بسیاری از رسانه‌های استان با مشکلات مالی رو به رو هستند و همین موضوع بر فعالیت و جذب نیروی آنها تأثیر مستقیم گذاشته است.

کد خبر 5400625

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی اصحاب رسانه بیرجند ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز دوشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های C و D مشخص شود.

ژاپن به دنبال فرار از رسوایی

در گروه C از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و قرقیزستان برابر کره جنوبی صف آرایی می‌کند.

در این گروه تاجیکستان و قرقیزستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند. ژاپن با ۳ امتیاز سوم است و کره جنوبی هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

به نظر نمی‌رسد تیم قرقیزستان که عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است در دیدار برابر کره جنوبی با مشکل خاصی مواجه شود و در صورتی که موفق به کسب امتیاز شود صعودش به یک چهارم نهایی قطعی خواهد شد.

در سوی دیگر اما ژاپن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به پیروزی است و باید بتواند از سد تاجیکستان عبور کند. ژاپن در صورتی با نتیجه تساوی می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود که قرقیزستان در دیدار برابر کره جنوبی شکست بخورد.

افغانستان چشم به بازیکنان ایران دارد

در گروه D از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال کشورمان باید با کویت دیدار کند و تیم‌های بحرین و افغانستان هم به مصاف هم خواهند رفت.

در این گروه تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. کویت با ۴ امتیاز دوم است. افغانستان با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و بحرین بدون امتیاز در انتهای جدول حضور دارد.

صدرنشینی شاگردان وحید شمسایی در این دیدار تنها در صورتی به خطر می‌افتد که کویت بتواند برابر ایران به برتری برسد.

در دیگر بازی هم افغانستان با هدایت مربی ایرانی خود مجید مرتضایی تلاش می‌کند بتواند برابر بحرین به برتری برسد و امیدوار باشد که کویت برابر تیم ملی ایران شکست بخورد تا بتواند به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و به یکی از شگفتی‌های این جام تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران