Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:51:42 GMT

دمای هوای فارس کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۹۶۳۵

دمای هوای فارس کاهش می‌یابد

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سعید رنجبر سرپرست هواشناسی فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: امروز یکشنبه  ۲۶ دی‌ماه آسمان استان ابری همراه با وزش باد به‌ویژه در شمال شرق، در برخی نقاط مه گرفتگی، بارش باران در نیمه مرکزی و جنوب استان و بتدریج از سمت شمال کاهش ابر پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برای فردا دوشنبه  ۲۷ دی‌ماه آسمان صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط مه گرفتگی و از نیمه‌های شب شروع بارندگی را شاهد خواهیم بود.

رنجبر گفت: با بررسی آخرین نقشه‌ها، سه شنبه هم بارش باران همراه با وزش باد و در برخی نقاط مرکز، شمال و شرق استان بارش باران و برف خواهیم داشت.

سرپرست هواشناسی فارس گفت: از روز چهارشنبه به بعداز  بارندگی در استان نخواهیم داشت وشاهد کاهش شدید دما هستیم.

سرپرست هواشناسی فارس گفت: کمینه دمای امروز استان شهرستان‌های ّاقلید، صفاشهر، سپیدان و آباده و ایزدخواست با صفر درجه و بیشینه دمای دیروز استان خشت، لامرد و مهر با ۱۷ درجه بالای صفر بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی فارس کاهش شدید دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش پراکنده باران از فردا، گفت: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده، افزود: افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین ۸ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید