Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برای دهه فجر برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که امیدواریم مانند سال‌های گذشته با محوریت مردم شاهد برگزاری آنها باشیم، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند جهاد تبیین و بیان واقعیات به خصوص برای نسل جوان و آتیه ساز انقلاب محور برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارائه برنامه‌ها با تولید محتوای مؤثر و جذاب از سوی ارگان‌ها، نهادی‌های ذی‌ربط، بسیج و… در ترویج فرهنگ انقلابی‌گری به خصوص در ایام الله دهه فجر اهمیت ویژه دارد، افزود: فضای مجازی بسیار خوبی است که برای تولید محتوای مناسب و جذاب برای ده فجر استفاده شود لذا از همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم نسبت به تهیه این برنامه‌ها اقدام کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه برگزاری رزمایش ملی بانوان فاطمی در دهه فجر و همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) از جمله مهمترین و محوری‌ترین برنامه‌های دهه فجر سال جاری خواهد بود، گفت: مقدمات کار در مرکز استان برای این رویداد محوری و بزرگ فراهم شده و امیدواریم که با حضور پرشور در کل استان انجام شود.

مطیعی با بیان اینکه دهه فجر یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان جهادگری را برای نسل جدید تبیین کرد، گفت: ۲۳ کمیته تخصصی برنامه‌های دهه فجر در استان سمنان ایجاد شده که رسالت آنها برگزاری برنامه‌های این ایام الله است.

کد خبر 5400653

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر ولادت حضرت زهرا نماینده ولی فقیه در استان سمنان مرتضی مطیعی سمنان ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن