Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:14:58 GMT

برقراری خط منظم کانتینری بندرعباس به هند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۰۰۲۳

برقراری خط منظم کانتینری بندرعباس به هند

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل کشتیرانی والفجر از برقراری خط منظم کانتینری این شرکت در مسیر بندرعباس به هندوستان خبر داد.

کاپیتان سید محمد رضا احمدی زاده صبح امروز (۲۶ دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برقراری خط منظم کانتینری شرکت کشتیرانی والفجر در مسیر بندرعباس به هندوستان گفت: این خط از یک ماه پیش کالاهای صادراتی را با کشتی‌های کانتینری از بندرعباس به بنادر ناواشیوا، کاندلا و جبل‌علی در امارات حمل می‌کند و آماده توسعه آن به سایر بنادر هندوستان در صورت وجود درخواست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این خط صاحبان کالاهای صادراتی می‌توانند به راحتی کالاهای خود را از طریق کشتی‌های کانتینری کشتیرانی والفجر به بنادر هند صادر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره این برنامه توضیح می‌دهد: مسلماً نگاه ما در گروه سلامت اجتماعی به این شکل است که از زوایای متفاوت به موضوعات سلامت بپردازیم، به همین دلیل برنامه نیشتر با نگاه طنز به مبحث سلامت روانه آنتن می‌شود.

 این برنامه روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی مجید امجدی فر پخش می‌شود. وی ادامه می‌دهد: برنامه نیشتر به گویندگی اردشیر منظم و سیما رستگاران و کارگردانی نگین خواجه نصیر در قالب آیتم‌های متنوع روی آنتن می‌رود. آیتم تار عنکبوت با نگاه زبان به باشگاه بدنسازی می‌پردازد. 

این مدیر گروه با تاکید بر دیگر آیتم‌های این برنامه توضیح می‌دهد: آیتم عطارباشی نگاه طنز به عطاری‌ها دارد. آیتم اتاق زرد با محوریت روانشناسی زرد، آیتم آسانسور سخنگو با موضوع نگاه طنز به حقوق شهروندی و آیتم طنز آهنگ پخش می‌شوند. در مجموع این برنامه با محوریت سرگرمی و تفریحی و با نگاه طنز به حوزه سلامت اجتماعی پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام چگونه نگرانی‌ها درباره عملیات والفجر 8 را به اطمینان بدل کرد؟
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • چگونه می‌توان بیماری دیابت را کنترل کرد؟
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب