Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مردم ولایتمدار شهرستان بهشهر و شرق مازندران در حسینیه سیدالشهدا روستای امیرآباد بهشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بانوان و مردان برگزار شد، مردم برای فرزندان این آب و خاک سنگ تمام گذاشته و عزاداری کردند.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، از میزبانی مردم استان از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پیکر مطهر این ۲ آلاله زهرایی که به تازگی تفحص شد با حضور مسؤولان کشوری و استانی و مردم شهیدپرور در بندرامیرآباد تشییع می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، زمان تشییع دریایی پیکر این شهدای گمنام را ساعت ۷:۳۰ یک‌شنبه ۲۶ دی اعلام کرد و گفت: این مراسم از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیروهای دریایی منطقه، سپاه، ارتش و... آغاز خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه در ادامه، تشییع پیاده شهدا را با حضور نیروهای نظامی از اسکله تا درب بندر خواهیم داشت، افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) تشییع و در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

ملکی یادآور شد: از ۲ شهید خوشنام دفاع مقدس،  یک شهید ۴۰ ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید دیگر  ۲۳ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه است.

وی گفت: شهید ۲۳ ساله پنجشنبه ۲۳ دی در معراج شهدای تهران تحویل مسوولان استان شد و شهید ۴۰ ساله روز شهادت حضرت زهرا (س) همراه ۵ شهید گمنام دیگر در استان تشییع و به همراه این شهید در بندرامیرآباد خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید گمنام بندرامیرآباد تشییع شهدای گمنام شهید گمنام دفاع مقدس ۲ شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت:آیین استقبال از نوروز به شیوه شاهنامه‌خوانی به‌مناسبت سالروز پایان سرایش شاهنامه و استقبال از نوروز توسط پایگاه میراث جهانی باغ عباس‌آباد بهشهر در قالب نشست فرهنگی، شبی با شاهنامه با همکاری گروه علمی آموزشی تاریخ شهرستان بهشهر، خانه دوتار مازندران و مجمع خیرین میراث میرما برگزار شد.

حسین ایزدی افزود: پایگاه‌ها و مراکز فرهنگی به ویژه پایگاه‌هائی که در لیست آثار جهانی به ثبت رسیده است باید به مراکز تجمع هنرمندان و اندیشمندان و پژوهشگران تبدیل شود..

او برگزاری رویداد‌های فرهنگی در بنا‌های تاریخی را بستری مناسب برای رشد ورود گردشگر برشمرد و گفت: تمامی این آثار محصول گردشگری محسوب می‌شود و باید برای همه این فضا‌های میراثی برنامه‌ریزی شود.

ایزدی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر به ویژه فرهنگ بومی برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی تاریخی و جشنواره‌های فرهنگی دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس