Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@08:38:45 GMT

ورود سامانه بارشی از غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۰۱۴۴

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز در جنوب و شرق کشور و همچنین شمال شرق و شرق بارش‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.   وی ادامه داد:شدت بارش‌ها امروز در نیمه جنوبی فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان، جزایر شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و همچنین خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت:با عبور موجی امروز در شمال غرب و غرب کشور و همین طور شمال خوزستان سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی، البرز، تهران، قزوین بارش خواهیم داشت.

رفیعی گفت:امروز شدت بارش‌ها در جنوب آذربایجان غربی و نیمه غربی کردستان، کرمانشاه، اردبیل و گیلان خواهد بود.

 وی ادامه داد:برای فردا بارش‌ها را در نوار غربی کشور و همچنین در مناطقی از استان‌های اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، غرب اصفهان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، در بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور و  همین طور استان‌های استان‌های ساحلی خزر، البرز، تهران  و قزوین خواهیم داشت.

رفیعی افزود: شدت بارش‌ها فردا در شرق هرمزگان و جنوب کرمان، گیلان و غرب مازندران، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام و ارتفاعات شمالی خوزستان  رخ خواهد داد.

وی گفت: همچنین در شمال غرب و غرب کشور کاهش محسوس دما و همچنین بارش‌ها به شکل برف ادامه خواهد داشت.

رفیعی گفت: در روز سه‌شنبه همچنان در این مناطق بارش‌ها ادامه خواهد داشت و در دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین البرز و تهران نیز کاهش محسوس دما را خواهیم داشت.

وی گفت:طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور  وزش باد شدید خواهد بود، از نظر شرایط دمایی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب و سواحل خزر کاهش دمای ۷ و ۱۲ درجه‌ای رخ خواهد داد و روز‌های یکشنبه تا سه شنبه  در مناطق  جنوبی البرز و و غرب و جنوب غرب کشور کاهش دمای ۵ تا تا ۷ درجه را پیش بینی می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت آب و هوای تهران گفت:هوای تهران امروز کمی تا قسمتی ابری خواهد بود همراه با  وزش باد و بارش باران، حداکثر دما ۹ درجه و حداقل دما به ۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.   بیشتر بخوانید: بیشترین آسیب از آموزش مجازی را دانشجویان فنی وحرفه‌ای دیده اند
انتهای پیام/   برچسب ها: هواشناسی آب و هوا تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا تهران غرب کشور بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ مهدیه اصحابی گفت: از ظهر دوشنبه تا عصر چهارشنبه، وزش باد شدید، افزایش ابر رگبار و رعدوبرق پراکنده و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه، از عصر و شب سه شنبه تا صبح چهارشنبه خواهد بود، ادامه داد: در این مدت، احتمال آبگرفتگی برخی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل ها، دور از انتظار نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • هواشناسی اصفهان فردا سوم اردیبهشت؛ صدور هشدار زرد بارش
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • خروج یک سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان و ورود دیگری