Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:05:31 GMT

هشدار نارنجی در استان زنجان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۰۲۱۴

هشدار نارنجی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر از بارش خوب باران و برف در استان زنجان خبر داد و گفت: به طور میانگین بیش از ۱۵ میلی متر بارش در استان داشتیم.

وی اظهار کرد: بارش‌ها در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۴.۵ درصد کاهش داشت ولی با بارش خوب باران و برف کاهش نصف شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت جوی استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: هشدار نارنجی در استان زنجان صادر شده و شهروندان زنجانی به توصیه های این اداره کل را به منظور جلوگیری از تهدیدات و آسیب های احتمالی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان نیا با بیان اینکه بارش برف تمام مناطق استان را فرا می‌گیرد، ابراز داشت: بارش برف با کولاک همراه خواهد بود که در این میان از شهروندان درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری خود داری کنند.

وی از کاهش بیش از ۱۵ درجه سانتی گراد دمای هوای استان خبر داد و گفت: تا اواخر هفته شاهد یخبندان سراسری در استان خواهیم بود.

کد خبر 5400570

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران بارش برف ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام سیلاب گرگان بارش باران سیستان و بلوچستان عکس استانها شیوع کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح نارنجی، اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، بارش‌های رگباری و بهاری در استان شدت می‌گیرد و موجب بارش رگباری باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و در برخی مناطق تگرگ می‌شود.

او تاکید کرد: بارش رگباری در مدت زمان کم می‌تواند با مقدار زیاد باشد. 

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برای مناطقی از استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه شمالی و در شهرستان‌های آباده، بیضا، اقلید، بوانات، خرم بید (صفاشهر)، سرچهان، بختگان، استهبان، نی ریز و داراب پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: این سامانه در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه همه نقاط استان و شیراز را فرا می‌گیرد. 

حقیقت افزود: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب، احتمال طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، صاعقه و سقوط اشیاء بدون مهار از ارتفاعات است، توصیه می‌شود: در تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سفر‌های برون شهری، جابجایی عشایر، فعالیت‌های کوهنوردی و کار در ارتفاع احتیاط شود.

او بیان کرد: همچنین از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب، کانال‌ها و آب رو‌ها لایروبی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • هشدار زرد و نارنجی برای این استان ها | تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور + فیلم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است