Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:31:26 GMT

پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۰۳۶۰

پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمدعلی نائل قراملکی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: تلاش بی‌وقفه تیم عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه برای عملیاتی نگهداشتن باند فرودگاه و انجام ایمن پرواز‌ها ادامه دارد و باند به طور کامل عملیاتی بوده و بارش برف هیچ گونه خللی در انجام پرواز‌ها ایجاد نکرده است.

وی می گوید: با وجود بارش برف، مشکلی در مسیر باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و نخستین پرواز ورودی نیز طبق برنامه ساعت شش بامداد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قراملکی پرواز ارومیه به تهران نیز حوالی ساعت هشت صبح امروئز ارومیه را به مقصد تهران ترک کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

قراملکی می گوید: شماره تماس ۱۹۹ و ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پرواز‌های این فرودگاه یا تاخیر‌های احتمالی اطلاع یابند.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهر‌های ارومیه، خوی و ماکو دارد، ولی بخش قابل توجهی از پرواز‌های این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف فرودگاه ارومیه آذربایجان غربی پرواز فرودگاه فرودگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۲۸ فروردین