Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه محور "سی سخت به پادنا"، "پاتاوه به دهدشت" و "سپیدار به چرام" به علت بارش برف و ناایمن بودن مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: راههای اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: سه محور “سی سخت به پادنا”، “پاتاوه به دهدشت” و “سپیدار به چرام” در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و ناایمن بودن مسدود هستند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انتظار داریم مردم همراه داشتن تجهیزات زمستانه بخصوص زنجیر چرخ را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: همراه نداشتن زنجیر چرخ باعث اختلال در تردد می شود، تا جایی که می توانند از تردد غیر ضرور در موقع بارش برف خودداری کنند و در صورت تردد و سفر از محورهای برف گیر و کوهستانی حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ ویسی پور به رانندگان توصیه کرد: در زمان بارش برف و باران به اختلال در تردد از عجله و شتاب خودداری کنند، صبر و تحمل داشته باشند و در مسیر و لاین مخالف قرار نگیرند که منجر به مشکلات بیشتر شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در زمان بارش باران و برف در سطح و محورهای مواصلاتی استان با آن مواجه ایم رانش و ریزش است، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان و بارش شدید باران و برف، به علت رانش و ریزش در جاده های استان تعداد زیادی تصادف رخ داده که در چنین مواقعی توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه نمی‌تواند در کاهش و پیشگیری از تصادفات موثر باشد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه تصادفات در مواقع لغزندگی جاده ها ناشی از بارش ها بیشتر از جلو به عقب رعایت نکردن سرعت مجاز صورت می‌گیرد انتظار داریم که رانندگان فاصله خود را با خودرو جلویی رعایت کنند و با توجه به شرایط جاده سرعت مطمئنه را اتخاذ کنند.

ویسی پور  در خصوص مسدود شدن محور یاسوج به شیراز به علت سقوط پایه برق فشار قوی بیان کرد: با همکاری اداره برق این محور بازگشایی شده است اما به علت بارش شدید برق زنده است و خودروهای فاقد زنجیر چرخ برای تردد در این محور با مشکل مواجه می شوند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد بارش برف پلیس راه استان بارش برف و باران مشکلات بارش باران محورهای مواصلاتی محورهای مواصلاتی استان جاده های استان تصادف پلیس راه جاده خودرو برق پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد زنجیر چرخ بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پی اعلام هشدار قرمز هواشناسی

کرمی مدیرکل هواشناسی استان  گفت: سامانه بارش زا روز سه شنبه ۲۹ اسفند وارد استان می‌شود و تا یکم فروردین ادامه دارد.

کرمی افزود: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری، سراریز شدن روان آب‌ها در دره‌ها و کوه‌ها، وقوع سیل در برخی دره‌ها و رودخانه‌ها از مهمترین پیش بینی‌های این موج بارشی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان هم گفت: همه مرخصی‌های مدیران کل دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان سامانه بارشی لغو شده است.

نیک روز افزود: به عشایر، کشاورزان، مزرعه داران ماهی و دامداران توصیه می‌شود تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه اتحاذ کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هم گفت: مخازن شهر‌های استان قبل از آغاز بارندگی‌ها تکمیل شده و بسته می‌شوند تا از ورود گل ولای به آنها خودداری شود.

صالحی افزود: در تلاش هستیم که قطعی آب پیش نیاید لذا از همه همشهریان انتظار می‌رود در مصرف بهینه آب تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هم گفت: ۵۶ تیم در سطح استان آماده هستند تا در صورت قطعی برق اقدامات لازم را انجام دهند.

مرادی افزود: جلسه مدیریت بحران در این شرکت برگزار شده و مرخصی همه کارکنان و مدیران ستادی تا بعد از بارش‌ها لغو شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با بیان اینکه سه سد استان می‌تواند بخش‌های زیادی از سیلاب‌ها را مهار کنند گفت: مخزن سد‌های کوثر، چم شیر و شاه قاسم می‌تواند این روان آب‌ها و سیلاب‌ها را در خود جای دهند.

مصلح افزود: شاید طی این بارش‌ها مجبور شویم تا بخشی از آب سد کوثر را رها سازی کنیم.

دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان هم از لغو همه صعود‌های کوهنوردی استان خبر داد و گفت: تیم‌های نجات غریق این استان نیز آماده هستند تا این در این زمینه کمک کار ما در این بحران باشند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار هم گفت: همه دستگاه‌ها باید قبل از آغاز بارش‌ها اقدامات پیش گیرانه را انجام دهند.

مرادعلی پیوند افزود: جلوگیری از بحران می‌تواند از وقوع برخی حوادث در این وضعیت پیشگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • مسدود شدن جاده‌های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • جاده چالوس مسدود شد
  • احتمال سر ریز شدن سد‌های استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مردم توصیه‌های ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد را جدی بگیرند
  • نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پی اعلام هشدار قرمز هواشناسی
  • پل بزرگ شیله در مسیر ارتباطی زابل- زاهدان با هدف تردد ایمن نوروزی زیر بار ترافیک رفت
  • شدت بارش‌ها در چه مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد است؟
  • بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌ بینی بارش ۱۰۰ میلی‌متری طی روزهای پایانی سال در کهگیلویه و بویراحمد